دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 15:38

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین سازمان محیط زیست و امور زنان به امضا رسید

به مناسب روز زن تفاهم نامه همکاری مشترک در ۸ ماده و 2 تبصره میان سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به امضا رسید.
کد خبر : 12112

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی‌ خبرگزاری آنا، ظهر امروز معصومه ابتکار و شهین‌دخت مولاوردی در سازمان محیط زیست واقع در پارک پردیسان، در نشستی مشترک تفاهم‌نامه‌ای را امضاء کردند.


در متن این تفاهم نامه آمده است نظر به اصل پنجاهم قانون اساسی و ضرورت مشارکت همگانی کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور در ایفای وظیفه حفاظت محیط زیست برای دستیابی به توسعه پایدار و همچنین اجرای برنامه جامع توسعه امور زنان و خانواده مندرج در ماده ۲۳۰ برنامه پنجم توسعه این تفاهم نامه با توجه به وظایف و مسئولیت‌های مشترک فی مابین سازمان محیط زیست به نمایندگی سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار از یک طرف و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به نمایندگی خانم شهین دخت ملاوردی از طرف تنظیم و منعقد گردیده و با رعایت قوانین و مقررات قابل اجرا است.
به گزارش آنا، این تفاهم نامه در ۸ ماده و دو تبصره در دو نسخه که هر یک حکم واحد را دارد تنظیم و در تاریخ ۲۲/۱/۹۴ به امضای طرفین رسید و از تاریخ امضا لازم الاجرا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته