دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 15:03
در دیدار دانشگاهیان

امام‌جمعه سبزوار: توانایی‌های دانشگاه آزاد به جامعه علمی کشور معرفی شود

امام‌جمعه سبزوار گفت: امیدواریم مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری که مزین به نام «همدلی و همزبانی» است، با اتخاذ راهکارهای مناسب، بتوانند توانایی‌ها و پتانسیل‌های این دانشگاه را بیش از پیش به جامعه علمی کشور معرفی کنند.
کد خبر : 12100

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام‌ غلامحسین ابراهیمی در دیدار هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار،به نقش مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در توسعه آموزش عالی کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با پیشنهاد آیت‌الله هاشمی در صحن نماز جمعه و حمایت مالی و معنوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی پا گرفت و فعالیت خود را آغاز کرد، این دانشگاه بزرگ مولود نماز جمعه است.


امام‌جمعه سبزوار با بیان اینکه هجمه‌های سال‌های اخیر نتوانسته خدشه‌ای به بیش از ربع قرن فعالیت مفید دانشگاه آزاد اسلامی وارد کند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مسئولان دانشگاه در سال جاری که مزین به نام «همدلی و همزبانی» است، با اتخاذ راهکارهای مناسب، بتوانند توانایی‌ها و پتانسیل‌های این دانشگاه را بیش از پیش به جامعهٔ علمی کشور معرفی کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با توجه به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و دینی گفت: میزبانی بیش از ۲۰ دوره مسابقات قرآن و عترت شهرستان و کسب بالغ بر ۵۰ مقام استانی و کشوری در این مسابقات، نشاندهندهٔ توجه ویژهٔ دانشگاه به فعالیت‌های فرهنگی و دینی است.


دکتر محمدرضا سعیدی‌ با بیان اینکه بالغ بر ۱۰ درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر هستند گفت: ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار نیز در سال‌های گذشته، فعالیت مضاعفی داشته و با برگزاری نشست‌های مختلف با مسئولان شهرستان، دانشگاه و اعضاء هیئت‌علمی، سعی در بهبود شرایط تحصیلی و امکانات رفاهی این عزیزان داشته است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته