دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1395 - 19:30
رویدادهای دانشگاهی؛

کوتاه از واحدهای فارسان، بندرانزلی و سما شیراز

جلسه شورای اقامه نماز جمعه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان برگزار شد.
کد خبر : 120950

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جلسه کادر مرکزی شورای برگزاری نماز جمعه با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم حوزه فارسان، کیار، اردل و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی و فرماندار در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان برگزار شد.


حجت الاسلام دکتر حسین جمالی زاده امام جمعه فارسان با تشکر از همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان با ستاد برگزاری نماز جمعه به بررسی فعالیت ها و ارائه راهکارها برای حضور بهتر مردم در این فریضه الهی پرداخت.


دکتر علی کاظمی نماینده مردم حوزه فارسان، اردل، کیارو کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی هم با بیان جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و نقش آن در اعتلای فرهنگ عمومی کشور گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان در زمینه های فرهنگی، علمی، تحصیلات تکمیلی و پاسخ دهی به نیاز جوانان در این عرصه ها پیش قدم بوده و مسئولین شهرستانی نیز از فعالیت های این واحد حمایت می کنند به گونه ای که پیشرفت کنونی این واحد مرهون زحمات رئیس آن و حمایت های مسئولین شهرستانی و استانی است.


توجه به خدمات ویژه و متفاوت در مدارس سما فارس


مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید با حضور یمینی، مدیر امور مدارس سازمان سما در استان فارس برگزار شد.


در روز نخست مدیر امور مدارس سازمان سما به اتفاق معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما مرودشت در مدارس سما آن واحد حضور یافته و ضمن شرکت در مراسم بازگشایی و شنیدن نظرات، پیشنهادات و مشکلات مدیران این مدارس به ارائه راهکارهایی در جهت افزایش کیفیت آموزشی مدارس پرداختند.


وی با حضور در واحد تازه تاسیس صفاشهر از قسمت های مختلف پیش دبستانی و دبستان دخترانه آن واحد بازدید کرده و با تشکر از همکاران، با تاکید بر لزوم ارائه خدمات متمایز کیفی در مدارس سما، توجه به سیاست های ریاست سازمان از جمله جذب و توانمندسازی نیروی انسانی و توجه ویژه به آموزش قرآن کریم و زبان و ادبیات فارسی، یادگیری یک حرفه و فن به دانش آموزان، آموزش زبان خارجی و کامپیوتر را گامی مهم در راستای تحقق اهداف سازمان سما و افزایش اقبال عمومی به ثبت نام در مدارس عنوان کرد.


در روز دوم نیز ضمن بازدید از مدارس سما شیراز و تشکر از زحمات مدیران و مسئولان مدارس، تلاش در راستای راه اندازی مدارس جدید در شهرستانهای دارای پتانسیل استان فارس و تکمیل مجتمع آموزشی مدارس سما را مورد تاکید قرار داده و خواستار ایجاد هویتی مشخص، متمایز و برتر در این مدارس شد.


وی اهتمام در اجرای فعالیت های هماهنگ در مدارس را ضروری دانست.


انتخابات انجمن های علمی عمران و حقوق در واحد بندرانزلی برگزار شد


انتخابات سومین دوره انجمن علمی عمران و اولین دوره انجمن علمی حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی برگزار شد.


در این انتخابات 5 نفر به عنوان عضو اصلی ، یک نفر بازرس و یک نفر نیزعضو علی البدل از جمع 11 کاندیددرگروه فنی و مهندسی در رشته عمران و 5 عضو اصلی، یک نفر بازرس و یک نفر نیز عضو علی البدل از جمع 16کاندید در گروه علوم انسانی در رشته حقوق انتخاب شدند.


در این انتخابات حدود 200 نفر شرکت کردند که آرای اخذ شده برای نامزد های انتخاباتی به این شرح زیر است:


گروه فنی و مهندسی - عمران، امیرحسین میلانچی : 35 رای، پیام عشقی : 33 رای،میثم عطارد :33 رای، محمدرضا مقیمی: 32 رای، مجید توانا: 27 رای، محمد رضا افراز : 21 رای (بازرس)، مریم خوشه چین : 12 رای (عضو علی البدل)، گروه علوم انسانی- حقوق، فرشاد رمضانی: 49 رای، الناز نجاری: 44 رای، ساناز پور محمد : 30 رای، الهه حقیقت گو : 19 رای، بهاره رفیع نیا : 18 رای، لیلا حاجی پور : 17 رای ( بازرس ) و علیرضا گیاهی :11 رای (عضو علی البدل )


این مراسم با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه، مدیر پژوهش وفناوری، تعدادی از اعضای هیات علمی گروه های فنی و مهندسی و علوم انسانی و جمع کثیری از دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.


هدف از ایجاد انجمن های علمی ، گسترش و ارتقاع علمی ، آموزشی و پژوهشی و همچنین توسعه کیفی نیرو های متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه های مختلف علمی در هر دانشگاه است.


در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی حدود 4200دانشجو در رشته کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته