دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1395 - 14:03
در جلسه شورای سیاستگذاری نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری مطرح شد؛ 

ثبت نام بیش از 1000 نفر در نخستین همایش بین‌المللی زنان و زندگی شهری

دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری گفت: 16 دانشگاه داخلی و 2 دانشگاه معتبر خارجی، 11 سازمان دولتی، 8  مرکز بین المللی مدیریت شهری و شهرداری کلانشهرهای مطرح دنیا و 9 انجمن علمی داخلی از نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری حمایت کرده‌اند.
کد خبر : 120946

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد خبری نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری، سید حسن ایلالی، دبیر اجرایی این همایش در سومین جلسه شورای سیاستگذاری که با حضور اساتید برجسته علمی دانشگاه‌ در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد، با ارائه گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده افزود: برای عضویت در کمیته علمی همایش از 120 نفر از اساتید برجسته (که بیش از 70 درصد آن دانشیار و استاد تمام هستند) حوزه‌های مرتبط با موضوع زنان و زندگی شهری و محورهای همایش دعوت به همکاری شده است.
وی با اشاره به تعداد مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش ادامه داد: در بخش بین المللی همایش 92 چکیده مقاله خارجی به دبیر خانه ارسال شده است. همچنین در بخش داخلی نیز 725 چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که بعد از بررسی بیش از 80 درصد آن از سوی کمیته علمی تایید شد.
ایلالی با اشاره به ثبت نام 1000 نفر از اساتید، محققان، پژوهشگران، مدیران و دانشجویان برای حضور در این همایش بیان کرد:‌ در بخش بین‌المللی 86 نفر از محققان و کارشناسان از 26 کشور دنیا برای حضور در این همایش ثبت نام کرده‌اند.
دبیر اجرایی نخستین همایش بین المللی زنان و زندگی شهری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به محورهای 10گانه همایش در خصوص تفکیک مقالات ارسالی متناسب با محورها توضیح داد: در محور زنان، فضاهای عمومی و سرزندگی شهری 175 مقاله؛ زنان، امنیت اجتماعی و آسیب‌های زندگی شهری96 مقاله؛ زنان، توانمندسازی و عدالت اجتماعی74 مقاله؛ زنان، خانواده و سلامت شهری 64 مقاله؛ زنان، سرمایه‌های اجتماعی و توسعه پایدار شهری 53 مقاله؛ زنان، مدیریت و برنامه‌ریزی شهری 40 مقاله؛ زنان، فرهنگ شهری و فن آوری های نوین ارتباطی 33 مقاله؛ محور ویژه زنان، زندگی شهری و اقتصاد مقاومتی 33 مقاله؛ زنان در شهر، ملاحظات محیطی و رفتاری 31 مقاله؛ زنان، محیط‌زیست و زندگی شهری 30 مقاله و محور زنان، آموزش و حقوق شهروندی 29 مقاله از سوی کمیته علمی همایش تایید شده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ثبت نام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته