دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

رسول کربکندی: ای کاش گل‌محمدی استعفا نمی‌داد/ اسکوچیچ به درد ذوب‌آهن می‌خورد

سرمربی سابق ذوب‌آهن گفت: اتفاقات اخیر به نفع باشگاه ذوب‌آهن نیست و این تغییر و تحولات می‌توانست دیرتر انجام شود یا حتی صورت نگیرد و گل محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.
کد خبر : 120941

رسول کربکندی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جدایی گل محمدی از تیم ذوب‌آهن گفت: «اتفاق خوبی برای ذوب‌آهن نیفتاد. یحیی گل محمدی در چند سال اخیر نتایج خوبی را با ذوب‌آهن گرفت و موفق شد دو بار این تیم را قهرمان جام حذفی کند و همچنین یک بار هم قهرمان جام در جام ایران شود. ذوب‌آهن در زمان گل محمدی یکی از بهترین تیم‌های ایران بود که فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذاشت.»


وی ادامه داد: «ذوبی‌ها در این فصل چند بازیکن کلیدی خودشان را از دست دادند و در فصل نقل و انتقالات هم نتوانستند بازیکنان خوبی را به خدمت بگیرند. ولی این مسائل باعث جدایی گل محمدی نبود و همه چیز مربوط به اختلافات میان سعید آذری و گل محمدی است و همین دلیل گل‌محمدی استعفا داد اما ای کاش این اتفاق نمی‌افتاد. در هر صورت این اتفاقات به نفع ذوب‌آهن نیست و این تغییر و تحولات می‌توانست دیرتر انجام شود یا حتی صورت نگیرد و گل محمدی به کارش در این تیم ادامه دهد.»


مربی سابق ذوب‌آهن در رابطه با گزینه هایی مربیگری که قرار است روی نیمکت این ذوبی‌ها بنشیند بیان کرد: «در حال حاضر مجتبی حسینی چون با تیم کار کرده است و آشنایی کامل با بازیکنان دارد کارش را ادامه می دهد، اما همه چیز بستگی به نتایج حسینی دارد. اگر او بتواند نتایج خوبی را کسب کند شاید مسئولین ذوب‌آهن کارشان را با این مربی ادامه دهند و در غیر اینصورت باید به دنبال مربی دیگری باشند.»


وی افزود: «در شرایط کنونی تیم ذوب‌آهن نیاز به مربی خارجی دارد و در بین مربیان خارجی بهترین گزینه اسکوچیچ است. اسکوچیچ سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشت و آشنایی کاملی با فوتبال ما دارد و می‌تواند در ذوب‌آهن نتیجه بگیرد.»


کربکندی در رابطه با افت تیم‌های اصفهانی در دو سال اخیر گفت: «در سالیان گذشته تیم‌های دیگر لیگ برتری مشکلات مالی داشتند اما تیم‌های اصفهانی بخاطر وجود کارخانجات زیاد در این شهر درگیری مشکلات مالی نشدند و نتایج خوبی را کسب کردند. اما در یکی دو سال اخیر مشکلات مالی گریبانگیر تیم‌های اصفهانی هم شد و ما شاهد بودیم که در این فصل سپاهان بودجه 30 میلیاردی فصل گذشته را به 15 میلیارد کاهش داد و همچنین ذوب‌آهن هم نتوانست بازیکنان خوبی را جذب کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته