دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو سابق هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با آنا؛

سال گذشته 22 میلیارد تومان هزینه قرارداد کادرفنی و بازیکنان کردیم/ سرمربی تیم باعث می‌شود مدیرعامل بازیکن میلیاردی بخرد

شاهرخ سبک دست گفت: زمانی که سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه لیست خرید می‌دهد مدیرعامل مجبور است تا این بازیکنان را جذب کند و به دلیل اینکه این بازیکنان خواهان زیادی دارند، باشگاه باید مبالغ زیادی برای آنها پرداخت کند.
کد خبر : 120895

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمود گودرزی وزیر ورزش در روزهای اخیر حملات تندی علیه بهرام افشارزاده مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال کرد و ولخرجی‌های افشارزاده در استقلال را دلیل برکناری او اعلام کرد. اما این صحبت ها با واکنش‌هایی از سوی افشارزاده همراه شد و او صحبت‌های وزیر را نادرست دانست.


شاهرخ سبک دست عضو سابق هیات مدیره استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اختلافات ایجاد شده میان وزیر ورزش و مدیرعامل قبلی باشگاه استقلال گفت:«همیشه اختلاف نظرها میان افراد و مسئولان وجود دارد اما در چند روز اخیر بعضی از افراد به خصوص در فضای مجازی به این اختلافات دامن زدند. وزیر ورزش اظهارنظر دلسوزانه‌ای کرد ولی ما هم طی دو سالی که در استقلال با آقای افشارزاده کار کردیم چیزی جز خدمت و کار از او ندیدیم.»


وی ادامه داد: «در حال حاضر باشگاه استقلال نیاز به آرامش دارد و این تیم تازه از بحران خارج شده و مطرح کردن چنین صحبت‌هایی باعث می‌شود این تیم نتواند بر روی بازی‌های لیگ تمرکز کند و در نتیجه گیری استقلال تاثیر مستقیم دارد.»


سبک دست در رابطه با بحث قراردادهای بازیکنان استقلال و پرداختی‌های زیادی که باعث اعتراض وزیر ورزش شد بیان کرد: «بحث تنظیم قرارداد با بازیکنان یک اهرم فشار از سوی سرمربی تیم است. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در بحث آکادمی ضعیف عمل کردند و در چند سال اخیر نتوانستند بازیکنی را تربیت کنند که به درد تیم بزرگسالان بخورد. به همین منظور سرمربیان این دو تیم محکوم هستند همیشه استقلال و پرسپولیس را برای قهرمانی ببندند. زمانی که سرمربی استقلال به مدیرعامل باشگاه لیست خرید می‌دهد مدیرعامل مجبور است تا این بازیکنان را جذب کند و به دلیل اینکه این بازیکنان خواهان زیادی دارند، باشگاه باید مبالغ زیادی برای آنها پرداخت کند.»


عضو سابق هیات مدیره استقلال در خصوص بی اطلاعی اعضای هیات مدیره از کارهای افشارزاده در باشگاه اظهار داشت: «یک سری اختیارات از طرف هیات مدیره به مدیرعامل تفویض می‌شود و مدیرعامل برای انجام آن کارها اختیار تام دارد. هیات مدیره در هفته یکبار تشکیل جلسه می‌دهد و در یک جلسه نمی‌توان همه کارهای باشگاه را مورد بررسی قرار داد.»


سبک دست در مورد هزینه‌های باشگاه استقلال در زمان مدیریت افشارزاده در این باشگاه گفت: «سال گذشته ما حدود 22 میلیارد برای قرارداد کادر فنی و بازیکنان استقلال هزینه کردیم و فکر کنم باشگاه پرسپولیس هم همین مبلغ را برای قرارداد بازیکنانش هزینه کرد. اما موضوعی که باعث اعتراض ویر ورزش شد مربوط به هزینه‌های فصل اخیر است که تفاوت زیادی بین دو باشگاه است البته من اطلاع دقیقی از بحث قرارداد بازیکنان در فصل جاری در استقلال ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته