دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 15:00

فرماندار شاهین‌شهر: فعالیت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در حوزه فرهنگی و اجتماعی قابل تقدیر است.
کد خبر : 12089

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علیرضا بصیری در دیدار با هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‎شهر، با توجه به اقدامات موثر تیم مذاکره کننده هسته‌ای در لوزان خاطرنشان کرد: دولت همواره در تلاش است با حفظ حقوق ملت ایران از فواید دانش صلح آمیز هسته‌ای بهره‌مند شود و امیدواریم در گفت‌وگوهای بین‌المللی مشکلات بوجود آمده مرتفع تا زمینه شکوفایی اقتصادی مهیا شود.


فرماندار شاهین شهر و میمه با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر در اجرای سمینارهای فرهنگی و اجتماعی در سطح شهرستان، خاطرنشان کرد: ارتقای سطح فرهنگی جامعه با آموزش صحیح و به موقع مقدور خواهد بود و در این راستا نمی‌توان از تاثیرگذاری مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها غافل شد.


وی افزود: خوشبختانه در سالهای اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر با برگزاری سمینارهای تخصصی توانسته است گام‌های خوبی در عرصه فرهنگ سازی بردارد.


بصیری با توجه به اهمیت برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌ها، خواستار برنامه ریزی مدون و اجرای اصولی دوره‌های آموزشی و سمینار‌ها در شهرستان شد و افزود: دشمنان با استفاده از فضاهای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و با برنامه‌ریزی قبلی در تلاش هستند تا بر رفتارهای جوانان و خانواده‌ها تاثیرات مخرب بگذارند و متولیان فرهنگی باید راهکارهای مناسب و اثرگذار را برای مبارزه با این پدیده به اجرا گذارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته