دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 14:21

نخستین جلسه اخلاق اداری در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد

نخستین جلسه اخلاق اداری در سال جدید در دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار شد.
کد خبر : 12076

به گزارش خبرنگار آنا از سمنان، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این جلسه به برخی از نکات اخلاقی بهار اشاره کرد و گفت: نوروز بهترین نشانه در تغییر و تحول در جهان هستی است و تحویل سال و نو شدن طبیعت با خود نشانه‌های بسیاری برای اهل ایمان و خردمندان به همراه د ارد که با تدبر در آن می‌توان به تحول در انسان رسید.


حجت الاسلام رضا کهساری افزود: طبیعت به عنوان یکی از نشانه های خدا، سرشار از درس و عبرت است. دلی که بیدار است، در هر پدیده ای عبرتی می بیند و از هر نشانه ای، درسی می آموزد. بیداردلان، از بهار، درس تحول و نوشدن می آموزند.


وی با توجه به آیات 190 و 191 سوره آل عمران گفت: انسان آگاه کسی است که از هر واقعه ای درس عبرت بگیرد و درس زندگی بیاموزد که بهار و تولد دوباره طبیعت یکی از مهمترین وقایع آموزنده جهان خلقت در معرفی آخرت و جهان باقی در منظر انسان است.


کهساری گفت: در حوادث زندگی انسان باید نگاهی آگاهانه داشته باشد و با تدبر و تفکر در جهان خلقت راه زندگی و شیوه رستگاری را جستجو کند.


جلسه اخلاق اداری از سال گذشته و به صورت مستمر در روز در سالن آمفی تئاتر فرهیختگان دانشکده عمران دانشگاه آزاد اسلامی سمنان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته