دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

پرسش مهر رئیس جمهوری نشانگر هویت اسلامی است

معاون پرورشی وفرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سوال پرسش مهر رئیس جمهوری نشانگر هویت اسلامی وذهنیتی است که خشونت وخشونت طلبی جایی در جهان اسلام ندارد و این را باید قلب‌های رئوف جهان اسلام ومسلمان فریاد بزند که اسلام دین محبت وعشق است.
کد خبر : 120739

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حمیدرضا کفاش اظهار کرد: رئیس جمهوری پرسش مهر امسال را برای فرهنگیان، دانش آموزان و اولیا مطرح کرد و در واقع مسابقات پرسش مهر از روزهای آغازین مدرسه شروع شد.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: سوال رئیس جمهوری این است که خشونت از کجا نشات گرفته و چگونه باید در برابر این خشونت ایستادگی کرد تا بتوانیم کشور اسلامی با رحمت نبوی داشته باشیم و در مقابل منحرفانی به نام داعش که دست پرورده آمریکا هستند و از اسلام نبوی و رحمت، مهربانی و صمیمیت چهره خشونت اسلام خود ساخته خود را بروز دادند و نوجوانان را نیز خشونت تشویق می ‌کنند و چهره تند و خشن از اسلام خود ساخته خود به نمایش گذاشتند بایستیم.


وی افزود: این ملعونین با فرقه‌های خود ساخته می‌خواهند مردم به سمت رحمانیت اسلام نیایند چرا که با نمایان شدن چهره واقعی اسلام همه به آن روی می‌آورند و جایگاهی برای آنان نیست، پس با تمام وجود توطئه می‌کنند تا این اتفاق قشنگ نیفتد. این سوال نشات گرفته از سخن امام راحل ماست که امام رحمت و عشق ومحبت و وحدت بودند وهمه جا با همین شعار گام برداشتند .


کفاش گفت: این سوال نشانگر هویت اسلامی و ذهنیتی است که خشونت و خشونت طلبی جایی در جهان اسلام ندارد و این را باید قلب‌های رئوف جهان اسلام و مسلمین فریاد بزند که اسلام دین محبت و عشق است و ایستادگی و مقاومت در برابر خشونت طلبانی که چشم دیدن اسلام و مسلمین را ندارند و این آتش خشم و نفرت کل جهان را فرا می‌گیرد و می‌سوزاند و تنها منادی محبت و عشق، جمهوری اسلامی ایران است که با پیام مقام معظم رهبری راه را برای انس والفت باز نمود.


وی از دانش اموزان خواست که با عشق و اشتیاق برای توسعه اسلام هنر آفرینی کنید، داستان بنویسند، شعر بگویند تا این حرکت وسیع قدمی در توسعه مهربانی باشد.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: توصیه دیگر من مشارکت همگانی در امر آمار است جدیت در آمار و آمارگیری برای توسعه کشور اسلامی نقش اساسی و زیربنایی دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته