دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان اصفهان با آیت‌الله طباطبایی نژاد دیدار کردند

به مناسبت هفته دفاع مقدس کارکنان، فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح استان اصفهان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.
کد خبر : 120650

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، در ابتدای مراسم که در حسینیه سیدالشهدا مرآتو اصفهان صورت پذیرفت امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی فرمانده مرکز آموزش توپخانه و ارشد نظامی ارتش در منطقه اصفهان اظهار کرد: ما فرماندهان موظف هستیم وحدت بین شیعه و سنی را در یکان های نیروهای مسلح محکم تر کنیم.


در ادامه آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه در استان اصفهان اظهار کرد: وحدت بین یک جمع نیاز به انگیزه دارد وحدت بدون علت و بدون انگیزه به وجود نمی‌آید.


وی با بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اشاره به ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: تنها چیزی که دروغ در آن نیست جان دادن، گذشت و ایثار است و رزمندگان ما ثابت کردند که برای دفاع از کشور حتی از نثار جان خویش هم دریغ نخواهند کرد.


در پایان نماز وحدت همراه با اقامه نماز ظهر و عصر نیروهای مسلح استان به امامت آیت‌الله طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته