دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

محمود خوردبین: مقابل قشقایی از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم/ بازیکنان در مراسم سالگرد هادی نوروزی شرکت نمی‌کنند

سرپرست تیم پرسپولیس گفت: مقابل قشقایی باید خوب باشیم و پیروز شویم و اگر نتوانیم کیفیت سابق را به نمایش بگذاریم پس سزاوار شکست هستیم.
کد خبر : 120637

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا،محمود خوردبین در مورد بازی تیم پرسپولیس مقابل قشقایی شیراز گفت: «ما ساعت ۱۵ روز جمعه باید مقابل قشقایی شیراز بازی کنیم و فکر می‌کنم فرصت خوبی است که از بازیکنان جوان و کم تجربه تیم‌مان استفاده کنیم. مقابل قشقایی باید خوب باشیم و پیروز شویم. اگر نتوانیم کیفیت سابق را به نمایش بگذاریم پس سزاوار شکست هستیم.»


وی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و کادرفنی این تیم می‌توانند روز جمعه در مراسم سالگرد هادی نوروزی شرکت کنند؟ بیان کرد: «ما در آن روز در شیراز هستیم و فکر نمی‌کنم بازیکنان‌مان در سالگرد هادی حاضر باشند اما قطعا از طرف باشگاه در این مراسم شرکت می‌کنند.»


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره عذرخواهی بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان صربستانی این تیم پس از بی‌احترامی به او، گفت: «اتفاق خاصی نیفتاده بود و به نظرم رادوشوویچ جوانی کرد. او از آماده نبودن مدارکش ناراحت بود.»


خوردبین درباره اینکه چرا امید عالیشاه به تیم ملی دعوت نشد،‌ اظهار داشت:‌ «علاوه بر امید، ما بازیکنانی مانند مسلمان، کامیابی‌نیا و احمدزاده را داریم که شایسته حضور در تیم ملی هستند و برای هر تیمی ارزش بالایی دارند. در هر صورت خوشحال هستیم که چند بازیکن در تیم ملی داریم.»


وی در رابطه با بازی‌های تیم ملی فوتسال در رقابت های جام جهانی کلمبیا گفت: «بازیکنان تیم ملی فوتسال نمایش خوبی در جام جهانی داشتند و شب گذشته هم موفق شدند با شکست پاراگوئه به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. امیدوارم این پیروزی‌ها در بازی‌های بعد تیم ملی هم تداوم داشته باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته