دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 مهر 1395 - 10:02
در گفت‌وگو با آنا

محسن کاوه: انتخاب سرمربی تیم ملی کشتی از قبل طراحی شده بود/ رئیس فدراسیون و شورای فنی نباید به شعور مردم توهین کنند

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: انتخاب‌های سرمربیان تیم‌های ملی کشتی همه از قبل طراحی شده بود و اعضای شورای فنی و رئیس فدراسیون می‌خواستند تا اذهان عمومی متوجه این مسائل نشود.
کد خبر : 120521

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: «در حال حاضر وظیفه همه ما حمایت از طلایی است. این انتخاب را به او تبریک می‌گویم و امیدوارم در کارش موفق باشد. ولی فدراسیون کشتی باید دست محمد طلایی را باز بگذارد تا او بتواند برنامه‌های خودش را پیاده کند و اینطور نباشد که تحت فشار فدراسیون باشد.»


وی در خصوص این مساله که انتخاب طلایی باعث می‌شود تا رسول خادم در کار سرمربی تیم دخالت کند بیان کرد: «تا قبل از المپیک ایراد بزرگ فدراسیون کشتی این بود که رئیس این فدراسیون همزمان در دو پست فعالیت می‌کرد. در حال حاضر هم با این انتخاب دست رسول خادم باز است که بتواند در کار فنی تیم ملی هم نظارت کند. شک نداشته باشید که رسول خادم خودش در تمرینات شرکت می‌کند و به نوعی روش قبلی را به طور غیر مستقیم ادامه می‌دهد و این انتخاب به نوعی فرار به جلو بود.»


کاوه ادامه داد: «من قبل از انتخاب طلایی هم می‌دانستم که او به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود و الان هم می‌دانم چه کسی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب می‌شود. این انتخاب‌ها همه از قبل طراحی شده بود و اعضای شورای فنی و رئیس فدراسیون می‌خواستند تا اذهان عمومی متوجه این مسائل نشود. به نظر من مسئولین فدراسیون باید به شعور مردم توهین نکنند و با آنها رو راست باشند. محمد طلایی در دورانی که کشتی می‌گرفت ، کشتی‌گیر موفقی بود و نباید او را سیبل بکنند تا از کشتی زده شود.»


کارشناس کشتی در رابطه با آینده کشتی آزاد ایران با کادر فنی جدید گفت: «در 4 سال گذشته اتفاقات زیادی در کشتی ایران رقم خورد و نتایج آن را در المپیک ریو دیدیم. مسئولین فدراسیون و اعضای شورای فنی باید پاسخگوی نتایج ریو باشند. به نظر این آقایان ما در ریو نتایج خوبی کسب کردیم اما آنقدر نتایج المپیک لندن بد بود که واقعا فکر می کنند در ریو کار بسیار بزرگی انجام دادند، در حالی که فقط یک نقره لندن در ریو تبدیل به طلا شد.»


وی افزود: «چهار سال کشتی ایران دست این افراد بود و در چهار سال آینده هم این آقایان برای کشتی تعیین تکلیف می‌کنند. این افراد باید بدانند که کشتی ورزش اول این مملکت است و چشم امید همه مردم به این رشته ورزشی است.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته