دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا؛

عابدینی: در صحبت‌های وزیر ورزش تناقض وجود دارد/ فعلا قصد شکایت از طاهری را ندارم/ اسم ببرند تا با سند جواب آقایان را بدهم

مدیر عامل سابق پرسپولیس گفت: در صحبت‌های وزیر ورزش فقط تناقض دیدم و نفهمیدم که چه اشخاصی به دنبال ضربه زدن به استقلال و پرسپولیس بوده‌اند.
کد خبر : 120479

امیر عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره صحبت‌های وزیر ورزش که گفته بود عده‌ای دو‌خم استقلال و پرسپولیس را گرفته‌اند تا این دو تیم را زمین بزنند، گفت: «ای کاش آقای وزیر به طور واضح اسم نفراتی که در حال اجرای فن بودند و هستند را اعلام می‌کرد تا ما بهتر متوجه می‌شدیم که نظر وی روی چه اشخاصی است. من مصاحبه آقای گودرزی را خواندم اما فقط تناقض دیدم و نفهمیدم که چه اشخاصی به دنبال ضربه زدن به استقلال و پرسپولیس بوده‌اند و آیا هنوز هم هستند یا نیستند؟»


او ادامه داد: «از حرف‌هایی که گنگ هستند و نامشخص مطرح می‌شود برداشت‌های مختلفی می‌شود کرد و هر شخصی بنا به تشخیصی که می‌دهد آن حرف‌ها را قضاوت می‌کند. شخصی همانند وزیر ورزش که به گفته خودش چند ماه دیگر می‌رود و در ورزش نمی‌ماند، باید برای حرف‌هایی که می‌زند، دلیل داشته باشد. بدون سند و مدرک که نمی‌توان هر حرفی را مطرح کرد. ایشان به طور کاملا شفاف صحبت‌هایش را مطرح کند و برای آنها ادله بیاورد،بعد ما بفهمیم که مخاطب وزیر ورزش کیست، آن وقت ما هم دلایل و مدارک خود را اگر مخاطب وزیر بودیم، ارائه خواهیم کرد.»


مسئول کمیته اقتصادی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: «ما شاهد این بودیم که در زمان مدیریت آقای گودرزی در وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس که به طور کامل زیرنظر وزارت رفتند مدیران زیادی را عوض کردند و ثبات مدیریتی در این دو باشگاه دیده نشد. بدهی‌های این دو باشگاه هم که همچون گذشته پابرجاست. چه اتفاق خاصی رخ داده که مثلا در دوران قبلی وجود نداشته است. با تمام این شرایط ما آماده‌ایم تا وزیر ورزش اگر حرفی در خصوص ما دارد، بیان کند و دقیقا به اسم‌مان اشاره کند تا پاسخ خود را ارائه کنیم.»


عابدینی درباره اینکه طاهری وی را مقصر مشکلات مالی پرسپولیس می‌داند، عنوان کرد: «قبلا هم پاسخ طاهری را داده‌ام. وی مدارک و اسناد خود را ارائه کند. من هم جواب او را کاملا می‌دهم. چرا دوست دارد با فرافکنی خود را مبری کند. مگر ما چه کرده‌ایم که پرسپولیس در شرایط مالی مناسبی قرار ندارد. نمی‌دانم چرا طاهری زمانی که در جلسه مشترک هستیم دقیقا اشاره به اسم ما ندارد. این رفتار جز اینکه هواداران پرسپولیس را دچار تصور غلط کند، فایده دیگری ندارد.»


وی ادامه داد: «طاهری در جلساتی که داشتیم به این موضوع اشاره کرد که سامانه 3040 که متعلق به سازمان لیگ است در تقابل با سامانه 3090 که متعلق به هواداران پرسپولیس است، قرار دارد. ما هم پاسخ وی را دادیم و گفتیم که حق طبیعی ماست از سامانه‌ای اختصاصی استفاده کنیم. کجای قرآن خدا آمده است که فقط پرسپولیس دارای سامانه باشد. این یک رقابت سالم است که تمامی باشگاه‌ها می‌توانند در قرارداد با همراه اول یا هر اپراتور دیگری از آن استفاده کنند. فدراسیون فوتبال در تقابل با هیچ باشگاهی نیست.»


او در مورد اینکه هنوز هم قصد دارد که بابت نشر اکاذیب از طاهری شکایت کند، عنوان کرد: «اگر احترام‌ها حفظ نشود و حقایق به نوعی دیگر بیان شود، شکایت می‌کنم. البته در حال حاضر قصد شکایت از کسی از جمله آقای طاهری را ندارم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته