دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1395 - 22:08

نامه فدراسیون جهانی تیراندازی به فدراسیون ایران در مورد احتمال دخالت دولت

فدراسیون تیراندازی ایران نامه کمیته بین المللی المپیک را از سوی فدراسیون جهانی دریافت کرده و خواستار اساسنامه این فدراسیون شده است.
کد خبر : 120445

به گزارش گروه ورزشی آنا،شنیده می‌شود که کمیته‌ بین‌المللی المپیک نامه‌ای را به برخی فدراسیونهای جهانی ارسال کرده و از آنها خواسته است در مورد دخالت دولت در فدراسیونهای ورزشی ایران سوال کنند و خواستار اساسنامه آنها شده اند.


این نامه به دست فدراسیون تیراندازی رسیده است و سید مهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی در این مورد به ایسنا گفت: بله. این نامه به دست ما رسیده است و از ما سوال شده است که ابهاماتی وجود دارد که دخالت دولت در امور فدراسیون صورت گرفته است و همچنین اساسنامه ما را خواسته اند. اما ما دو هفته‌ آینده جلسه‌ای را با رییس فدراسیون جهانی و دبیر کل آن داریم و بعد از این جلسه نامه را پاسخ خواهیم داد.


او ادامه‌ داد: می‌خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که منظور آنها گزارش یا مطلب خاصی بوده و یا بر اساس وجود برخی فضاها این تصور به وجود آمده است. اخیرا مواردی مطرح شده است مبنی بر این که دیوان عدالت اداری درباره فدراسیون‌ها حکم صادر کرده است در صورتی که واقعیت ندارد و حتی خود دیوان عدالت اداری هم همین موضوع را اعلام کرده است که صلاحیت رسیدگی به امور فدراسیون‌ها را ندارد.


به گزارش ایسنا، شنیده می‌شود این نامه به برخی دیگر از فدراسیونهای ورزشی ایران نیز ارسال شده اما هنوز سایر فدراسیونها این موضوع را تائید نکرده‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته