دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ابراهیمی: صدر جدول را از دست نمی‌دهیم/ هیچ بازی آسان نیست

مهاجم تراکتورسازی گفت: از حالا زود است که بخواهیم فقط پرسپولیس را رقیب خود بدانیم و باید به همه حریفان احترام بگذاریم.
کد خبر : 120429

محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره اینکه تعطیلی لیگ برتر به تیم تراکتورسازی ضربه می زند یا نه، گفت: «مسلما تعطیلات بی وقفه لیگ برتر که هر بار به مدتی طولانی با آن رو به رو می شویم به سود تیم هایی مثل ما که روند رو به رشدی را طی می کنند، نیست و فرصتی است برای تیم های ضعیف تر که در این فرصت ضعف های خود را پوشش دهند و با شرایطی بهتر به رقابت های لیگ برگردند.»


وی ادامه داد: «البته ما با این موضوع کنار آمده ایم و تلاش می کنیم تا بازی های خود را با دقت بیشتری انجام دهیم و در کسب نتیجه موفق عمل کنیم. بهر حال ما نمی خواهیم که از کورس قهرمانی عقب بیفتیم و برای همین هم باید برابر حریفان با تمام توان بازی کنیم. می دانیم که هیچ بازی آسانی نداریم و برای همین هیچ حریفی را دست کم نخواهیم گرفت تا امتیازات با ارزشی که هر هفته می توانیم جمع کنیم را از دست ندهیم.»


مهاجم تراکتورسازی در واکنش به این موضوع که قلعه نویی بار دیگر او را به تراکتورسازی برگرداند و به نظر خودش توانسته تا اینجا مهره موثری برای تیمش باشد یا نه، عنوان کرد: «مردم تبریز همگی علاقه به فوتبال دارند و من زمانی هم که در گسترش فولاد بودم با حمایت هواداران مواجه بودم. در تراکتور هم تمام سعی خود را کردم تا بازیکن موثری برای تیمم باشم و حس می کنم عملکردم بد نبوده که سرمربی تیم مرا در ترکیب اصلی تیم قرار می دهد. قطعا تمام تلاشم را در ادامه نیز خواهم کرد چرا که بازیکنان بسیار خوبی در تیم ما وجود دارند و برای ثابت بازی کردن باید همیشه آماده باشم.»


او درباره اینکه تراکتور رقیبی سرسختی به نام پرسپولیس دارد که می تواند مانع قهرمانی اش شود، تاکید کرد: «همه تیم ها زحمت می کشند و برای کسب 3 امتیاز به میدان می آیند. از حالا زود است که بخواهیم فقط پرسپولیس را رقیب خود بدانیم و باید به همه حریفان احترام بگذاریم. ما به همه دیدارها به چشم یک فینال نگاه می کنیم و سعی خواهیم کرد تا حداکثر امتیازات را به دست آوریم و صدرجدول را از دست ندهیم. اگر این روند را حفظ کنیم به هدفی که داریم، می رسیم.»


ابراهیمی در پاسخ به این سوال که چرا محمد ایران پوریان که مدافع این تیم است بهترین گلزن تراکتورسازی بوده و او و دیگر مهاجمان چرا نتوانسته اند برترین گلزن تراکتورسازی باشند، اظهارداشت: «ما اصلا چنین نگاهی به مسابقات لیگ نداریم که یک مهاجم بهترین گلزن تیم باشد. تمامی بازیکنان تلاش می کنند تا تراکتورسازی نتیجه بگیرد و حالا قرعه به نام ایران پوریان افتاده که بتواند با گل های خود به موفقیت تیم کمک کند. قطعا در ادامه هم هر بازیکنی که بتواند برای تیم گل می زند و بحث اینکه حتما شخص خاشی گل بزند، مطرح نیست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته