دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1395 - 15:30

امدادرسانی به بیش از 3600 آسیب‌دیده در حوادث هفته گذشته

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع ۸۹۴ مورد حادثه در هفته گذشته، اعلام کرد: ۳ ‌هزار و ۶۳۶ تن در حوادث هفته گذشته آسیب‌دیده و ۲ ‌هزار و ۱۶۹ تن در حوادث مصدوم شدند.
کد خبر : 120337

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از جمعیت هلال احمر،‌ مرتضی سلیمی با اعلام این خبر، گفت: ۴۵۲ مورد از حوادث هفته گذشته جاده‌ای، ۵۷ مورد شهری، ۵۲ مورد ساحلی، ۲۶ مورد کوهستان، ۱۷ مورد آتش‌سوزی جنگل، پنج مورد صنعتی و کارگاهی و مابقی مربوط به سایر حوادث بوده است.


وی با اشاره به آسیب‌دیدگی ۳ هزار و ۶۳۶ نفر در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۸۴ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۱۲ نفر در حوادث ساحلی، ۱۰۰ نفر در حوادث شهری، ۵۹ نفر در کوهستان، پنج نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر حوادث آسیب دیده‌اند.


قائم مقام سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی به ۲ ‌هزار و ۷۲۵ نفر در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: بر این اساس به ۶۱۹ نفر در حوادث جاده‌ای، ۲۱۱ نفر در حوادث ساحلی، ۵۸ نفر در حوادث شهری، ۴۷ نفر در کوهستان، پنج نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی و مابقی در سایر موارد امدادرسانی لازم ارائه شد.


وی با اشاره به اسکان اضطراری ۲۰۲ نفر در حوادث هفته گذشته، عنوان کرد: در مجموع در هفته گذشته ۲ هزار و ۱۶۹ تن مصدوم شدند که از این میان ۴۷۶ تن به مراکز درمانی منتقل و یک‌هزار و ۶۹۳ تن سرپایی درمان شده و در مجموع ۸۴۳ تن از حوادث نجات یافتند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته