دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در افتتاحیه نمایشگاه تجسمی بربال‌های کودکی مطرح شد؛

اکبر نیکان‌پور: برای هنرپایانی وجود ندارد

نمایشگاه تصویرسازی «بر بال‌های کودکی» عصر جمعه 2 مهر با حضور اکبر نیکان‌پور استاد حسین‌محجوبی (نقاش)، کوروش پارسانژاد (طراح گرافیست)، شهرام بابایی (مدیر هنرهای تجسمی سازمان فرهنگی هنری) و محسن سلیمانی مدیر فرهنگی هنری منطقه 3 در فرهنگ‌سرای ارسباران گشایش یافت.
کد خبر : 120237

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای ارسباران، محسن سلیمانی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان و مسئولین هنری گفت: از کودکی با آثار نیکان‌پور آشنا هستیم آثاری که هرکدام روایت‌گر امید و عشق هستند و در آنها زندگی جریان دارد.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین آثار بسیاری از این هنرمند در سطح شهر دیده می‌شود.


در ادامه محجوبی نقاش پیشکسوت گفت: هنر در حال تکامل و پیشرفت است و این نوآوری و تکامل در آثار نیکان پور دیده می‌شود.


پارسانژاد آثار نیکان پور را ترکیبی از هنر مدرن و ایرانی دانست؛ هنری که از شعور بالایی برخوردار است و علاوه بر نشانه هایی از گذشته، نشانه های هنر مدرن نیز در آن‌ها پدیدار است.


همچنین نیکان‌پور ضمن تاکید بر اینکه برای هنر پایانی وجود ندارد یادآورشد: افتخار می‌کنم در سرزمینی که محجوبی زندگی می‌کنند هستم.


وی از محسن سلیمانی به خاطر حمایت از هنرمندان تشکر کرد و در ادامه افزود: من معلمی هستم که از شاگردانم کار یاد می گیرم – تکنیک های مختلف را بررسی می کنم – جوانان را به مطالعه، پژوهش و کسب تجربه از پیشکسوتان سوق می‌دهم.


در خاتمه لوح یادبود و جایزه‌ای از سوی معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از سوی شهرام بابایی به نیکان‌پور اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب