دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت وگو با آنا

کاپیتان استقلال خوزستان: وضعیت همینطور باشد نیم فصل از تیم جدا می‌شوم/ بانک ملی با کارکنان باشگاه مشکل دارد

محمد طیبی گفت: در حال حاضر به جای اینکه تمرکز سرمربی تیم بر روی تمرینات و تاکتیک‌های تیم باشد، باید به فکر حل مشکلات مالی بازیکنان باشد.
کد خبر : 120212

محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اوضاع نابسامان مالی استقلال خوزستان در این فصل گفت: «متاسفانه اوضاع مالی استقلال خوزستان در این فصل اصلا مساعد نیست و مدیران باشگاه هم هر روز قول می‌دهند؛ اما به وعده‌های خودشان عمل نمی‌کنند. ما هنوز پول قراردادهای فصل قبل و همچنین پاداش قهرمانی خود را نگرفته ایم.»


وی ادامه داد: «من در اول فصل پیشنهادهای زیادی داشتم، اما مدیران باشگاه به من گفتند که در این تیم بمانم و من هم روی حرف آنها حساب باز کردم و تمام پیشنهادها را رد کردم. اگر اوضاع به همین منوال باشد نیم فصل از استقلال خوزستان جدا می‌شوم.»


طیبی در رابطه با این مساله که مدیران باشگاه پشت سرمربی تیم را خالی کردند افزود: «آقای پورموسوی در بدترین شرایط هدایت استقلال خوزستان را بر عهده گرفت. در حال حاضر به جای اینکه تمرکز سرمربی تیم بر روی تمرینات و تاکتیک‌های تیم باشد باید به فکر حل مشکلات مالی بازیکنان باشد و اصلا نمی‌تواند تمرکزش را معطوف کارهای تاکتیکی تیم بکند.»


کاپیتان استقلال خوزستان در خصوص اسپانسری بانک ملی و کمک این مجموعه به باشگاه گفت: «در حال حاضر بانک ملی اسپانسر باشگاه استقلال خوزستان است و در ظاهر وقتی یک بانک بزرگ اسپانسر باشگاه باشد آن باشگاه نباید مشکلات مالی داشته باشد اما این بانک با کارکنان باشگاه به مشکل برخورده‌است و کمکی به تیم نمی‌کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته