دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تکمیل پروژه تاریخ‌سازی فوتسالیست‌ها با عبوراز پاراگوئه؟

تیم ملی فوتسال که با شکست برزیل شگفتی‌ساز شد امشب برای حذف پاراگوئه به مصاف این تیم می‌رود.
کد خبر : 120118

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، ساعت 12 امشب تیم ملی فوتسال ایران در چارچوب رقابت‌های جام‌جهانی کلمبیا و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی فوتسال پاراگوئه می‌رود. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که شاگردان محمد ناظم‌الشریعه در دیدار مرحله قبل با شکست برزیل قهرمان 5 دوره رقابت‌های جام‌جهانی دست به کار بزرگی زدند و با خلق شگفتی‌ راهی مرجله یک‌هشتم نهایی شدند.


فوتسالیست‌های کشورمان رقابت‌های جام‌جهانی کلمبیا را ضعیف شروع کردند و مقابل اسپانیا شکست خوردند. آنها در بازی بعدی برابر مراکش درحالی پیروز شدند که این برتری چنگی به دل نزد و در بازی آخر هم برابر آذربایجان که این تیم هم یکی از 8 تیم پایانی است به تساوی رسیدند و به‌عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد. عملکرد نه‌چندان مناسب شاگردان ناظم‌الشریعه باعث شد تا برزیل حریف آنها شود و عملا شانسی برای صعود تیم ملی وجود نداشته باشد اما در اتفاقی نادر تیم ملی فوتسال ایران کار اعجاب انگیزی انجام داد و برزیل را حذف کرد تا حالا یکی از مدعیان حضور در مراحل پایانی باشد.


تیم ملی فوتسال کشورمان که موتور محرک فوتسال آسیاست امشب در حالی به مصاف پاراگوئه می‌رود که این تیم هم کار نسبتا بزرگی انجام داد و با حذف کلمبیای میزبان حریف فوتسالیست‌های کشورمان شد. پاراگوئه که به نوعی رقیب دیرینه ماست چند باری برابر تیم ملی فوتسال ایران قرار گرفته است که هربار شکست خورده و روی کاغذ احتمال پیروزی ایران بیشتر است.


به نظر می‌رسد تیمی که برزیل را حذف کرده برای گذشتن از پاراگوئه کار دشواری پیش رو نداشته باشد اما نباید فراموش کرد که پاراگوئه از لحاظ فنی اصلاً با برزیل قابل مقایسه نیست ولی از نظر فیزیکی تیم قدرتمندی است. بازیکنان ما باید این تیم را مدیریت کنند و با انگیزه‌ و روحیه‌ای که با پیروزی مقابل برزیل در بازیکنان ایران به وجود آمده، شکست پاراگوئه و رفتن به جمع چهار تیم برتر کاری شدنی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته