دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 11:25
از سوی سازمان غذا و دارو صورت گرفت

اعلام لیست فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی غیرمجاز سال ۹۴

سخنگوی سازمان غذا و دارو، اسامی دو فرآورده‌ آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و شرکت‌های تولید کننده آنها را اعلام کرد.
کد خبر : 11986

به گزارش گروه اجتماعی آنا، محمد هاشمی با اعلام اسامی دو فرآورده‌ آرایشی و بهداشتی غیر مجاز و شرکت‌های تولید کننده آنها اظهار کرد: این محصولات جعلی، قاچاق و تقلبی است.


وی به اسامی شرکت‌ها و محصولات فاقد مجوزهای بهداشتی مورد نظر اداه کل فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو اشاره کرد و گفت: انواع فرآورده‌های کودک شامل شامپو، صابون و ... با نام تجاری JAHNSON'S BABY و انواع ژل و کرم و... با نام تجاری CLEAN & CLEAR محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیر مجاز اعلام کرده است.


هاشمی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفان در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت در سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد، به مردم اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می‌شود.


وی از هموطنان خواست در صورت مشاهده اقلام مذکور در سطح با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا عرضه اقدام قانونی لازم معمول شود.


در این راستا سازمان غذا و دارو شماره تلفن 66405569 را برای دریافت اطلاعات در خصوص عرضه فرآورده‌های غیر مجاز بهداشتی، غذایی، دارویی را نیز اعلام می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته