دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1395 - 11:57
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به آنا خبر داد

تصادف پراید با گاردریل در اتوبان کرج، یک کشته و دو مجروح برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پراید با گاردریل بزرگراه تهران- کرج خبر داد.
کد خبر : 119839

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان این که در ساعت 2:21 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد، اظهار کرد: در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان 2 ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه تهران- کرج ابتدای خروجی چهارراه ایران خودرو اعزام کرد.


وی ادامه داد: پس از حضور عوامل آتش نشانی در محل مشاهده شد که سواری پراید در حال حرکت در مسیر خود بوده که ناگهان از مسیر اصلی منحرف شده و پس از برخورد با گاردریل‌های کنار بزرگراه وارد مسیر کندرو و متوقف شده است.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه سواری پراید حامل سه سرنشین بود، اضافه کرد: سه سرنشین خودرو که به نظر می رسد اعضای یک خانواده باشند زن ۳۵ ساله، دختری ۱۳ ساله و مردی چهل ساله بود که درون کابین محبوس شده و آتش نشانان با استفاده از تجهیزات موجود اقدام به خارج کردن آنها کردند.


ملکی به تحویل حادثه دیدگان به عوامل اورژانس اشاره و اظهار کرد: در بررسی علائم حیاتی تکنسین‌های اورژانس مرگ راننده ۴۰ ساله به علت شدت جراحات وارده تایید کرده و مادر و دختر را در حالی که دچار آسیب دیدگی شده بودند به بیمارستان منتقل کردند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور بررسی و اعلام خواهد شد، عنوان کرد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 3:22 به عملیات خود خاتمه دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته