دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 10:47
ادی ردمین بازیگر برنده جایزه اسکار وارد دنیای جی. کی. رولینگ شد

استیون هاوکینگ در جهان موازی«هری پاتر»

ادی ردمین که برای ایفای نقش استیون هاوکینگ کیهان‌شناس در «نظریه همه‌چیز» برنده اسکار سال 2015 شده، به پروژه‌ای مرتبط با مجموعه «هری پاتر» پیوست که جی. کی. رولینگ نویسنده رمان‌های «هری پاتر» سرگرم نوشتن فیلم‌نامه آن است.
کد خبر : 11983

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ادی ردمین قرار است نقش اصلی «هیولاهای خیال‌انگیز و چگونگی پیدا کردن آنها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) را بر عهده بگیرد. داستان این فیلم در دنیای مجموعه «هری پاتر» می‌گذرد اما دنباله‌ای بر آن نیست.


به نوشته هالیوود ریپورتر، جی. کی. رولینگ نویسنده مجموعه داستان‌های «هری پاتر» فیلم‌نامه «هیولاهای خیال‌انگیز و چگونگی پیدا کردن آنها» را بر اساس رمان‌های خود می‌نویسد که قرار است آغازگر فرانشیز سینمایی تازه‌ای باشد. دیوید ییتز فیلمساز 51 ساله انگلیسی که در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 چهار فیلم «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه»، «هری پاتر و حفره‌های مرگبار: قسمت اول» و «هری پاتر و حفره‌های مرگبار: قسمت دوم» را برای شرکت براردران وارنر ساخته، کارگردانی این پروژه را بر عهده دارد.


نویسنده‌ای به نام نیوتن آرتمیس فیدو اسکاماندر که در داستان‌های «هری پاتر» به او اشاره است و ادی ردمین نقش او را ایفا خواهد کرد، در کانون داستان «هیولاهای خیال‌انگیز و چگونگی پیدا کردن آنها» قرار دارد که در نیویورک آغاز می‌شود و هفتاد سال قبل از سرگذشت هری پاتر اتفاق می‌افتد.


شخصیت‌های اصلی دیگر این فیلم استودیو برادران وارنر عبارتند از دو خواهر، پدر و مادر آنها و شخصیتی به نام جیکوب. استودیو هنوز در مورد بازیگران این نقش‌ها خبری اعلام نکرده است.


ادی ردمِین متولد 1982 لندن با نام اصلی ادوارد جان دیوید ردمِین که برای ایفای نقش استیون هاوکینگ کیهان‌شناس مشهور در فیلم زندگینامه‌ای «نظریه همه‌چیز» سال گذشته جوایز اسکار، بفتا، گلدن گلوب و اتحادیه بازیگران آمریکا را از آن خود کرد، در فیلم‌هایی مانند «الیزابت: عصر طلایی»، «دختری دیگر از خاندان بولین»، «هفته من با مریلین» و «بینوایان» بازی کرده و اخیراً با فیلم «سر برآوردن ژوپیتر» به روی پرده آمده است. وی اخیراً بازی در فیلم «دختر دانمارکی» را به پایان برده است که گفته می‌شود احتمالاً او را نامزد جایزه دوره بعدی اسکار خواهد کرد.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته