دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ساعت 9 شب، اول مهر

اولین دیدار مردمی عوامل «اروند» در سینما آفریقا

در دومین روز اکران عمومی فیلم سینمایی «اروند» پوریا آذربایجانی کارگردان، به همراه سعید آقاخانی، حسین سلیمانی و علی شادمان از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی به سینما آفریقا می‌روند تا همراه با مخاطبین اولین فیلم سینمای ایران با موضوع 175 غواص شهید را به تماشا بنشینند.
کد خبر : 119726

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، «اروند» سومین تجربه کارگردانی پوریا آذربایجانی به تهیه کنندگی مهدی داوری است و هر دو برای اولین بار ساخت فیلم در حوزه دفاع مقدس را تجربه کرده‌اند. این فیلم از امروز چهارشنبه به اکران عمومی درآمده و در دومین روز اکران آن فردا پنجشنبه 1 مهر در سانس ساعت 21 کارگردان و تعدادی از بازیگران اصلی به سینما آفریقا می روند تا همراه با مخاطبین این فیلم را ببینند.


«اروند» که توانست جایزه ویژه هیات داوران جشنواره جهانی فجر را به دست آورد داستان یونس جانباز اعصاب و روان دفاع مقدس است که بیست و هفت سال پس از پایان جنگ هنوز با خاطره هم‌رزمان خود روزگار می‌گذراند تا اینکه برای تفحص تازه‌ای روانه جنوب و منطقه اروند می شود. جایی که این‌بار اتفاق مهمی انتظارش را می‌کشد.


سعیدآقاخانى، طنازطباطبایى، پانته آ پناهى ها، مهردادصدیقیان، امیدروحانى، حسین سلیمانى، کاظم سیاحى، امیرحسین قدسى، على شادمان، مالک سراج، سینا کرمى، یحیی توسلی و بازیگران خردسال سپهراد فرزامى و ستایش مرادى بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.


«نیمروز فیلم» پخش این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته