دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1395 - 12:30
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بارخبرداد:

احداث 20 بازار میوه و تره‌بار تا پایان امسال

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره باردر جلسه شورای معاونین و مدیران از احداث 20 بازار میوه وتره بار تا پایان امسال وحرکت به سمت توسعه سازه‌های فروشگاهی بازارهای میوه وتره بار خبر داد.
کد خبر : 119602

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی ضمن قدردانی از تلاش مجموعه کارکنان و دست اندرکاران ستاد عرضه بهداشتی دام در تمامی کمیته‌ها گفت: با استعانت از خداوند متعال و نیز با خلاقیت، ابتکار و همدلی، طرح عرضه بهداشتی دام با اطلاع رسانی مطلوب به شهروندان امسال متمایز از سال‌های قبل در روند اجرایی به نحو احسن از حیث افزایش جایگاه‌ها، نوع و کیفیت خدمات عرضه شده به شهروندان برگزار شد.


وی با اشاره به طرح‌های در دست اجرای سازمان از احداث 20 بازار میوه وتره بار تا پایان امسال خبرداد و افزود: علاوه بر این، بهسازی و نوسازی و حرکت به سمت توسعه سازه‌های فروشگاهی بازارهای میوه وتره بار در دستور کار سازمان مدیریت میادین قرار داردکه با برنامه ریزی دقیق این پروژه‌ها با کمتر از 150 میلیارد ریال اجرا می‌شود. همچنین در این زمینه صرفه جویی قابل توجهی داشته‌ایم.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار با بیان این مطلب که با اجرای طرح عرضه محصولات به صورت دستچین نرخ اجاره غرفه‌ها واقعی شده است، اضافه کرد: با کاهش قیمت اجاره‌ها امروزه شاهد آن هستیم که مفهوم خدماتی و رفاهی بودن فعالیت‌های سازمان مدیریت میادین جلوه بیشتری پیدا کرده است و بر همین اساس مراقبت جدی از کیفیت انجام کار در اجرای دقیق اولویت‌های چهارگانه سازمان مورد تاکید بوده است چرا که این طرح‌ها با مطالبات شهروندان گره خورده و اصولی تفکیک ناپذیر از ماموریت‌های سازمان محسوب می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته