دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 10:16
رئیس واحد جویبار:

هرگونه تصمیم‌گیری کلان بدون رعایت اصول فرهنگ اسلامی با چالش روبه‌رو می‌شود

رئیس واحد جویبار گفت: کارهای فرهنگی بر دیگر امور اولویت دارد و اگر بتوانیم کارها را با دستورهاییکه در اسلام به آن سفارش شده است تطبیق دهیم، مطمئناً در کارهای اجرایی هم موفق خواهیم بود؛ اما هرگونه تصمیم گیری کلان بدون رعایت اصول فرهنگ اسلامی با چالش روبرو خواهد شد.
کد خبر : 11956

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر غلامرضا جانباز قبادی در نخستین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد واحد جویبار، با تبریک سال جدید گفت: شعار محوری سال در واحد جویبار نیز باید علنی شود و کارکنان و استادان با همدلی و همزبانی با مسئولان دانشگاه در پیشبرد اهداف این مجموعه تلاش کنند.


رئیس شورای فرهنگی واحد جویبار افزود: فعالیت‌های فرهنگی باید بر دانشجویانی که از این واحد فارغ‌التحصیل می‌شوند آثار مثبت داشته باشد تا وقتی این دانشجویان وارد جامعه می‌شوند منبع غنی از فرهنگ اسلامی باشند و از این راه بتوانیم به این جامعه اسلامی و مخصوصا خطه شهرستان قهرمان‌پرور و ولایتمدار شهرستان جویبار خدمت کنیم.


حجت‌الاسلام ابوالحسن قلی‌پور مسئول شورای فرهنگی واحد جویبار، در ادامه محورهای جلسه را عنوان کرد و اعضا درباره این محور‌ها تصمیماتی را اتخاذ کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته