دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 شهريور 1395 - 08:57
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز:

میزان رشد دانش‌آموزان پایه اول استان البرز 2 برابر نرخ کشوری است

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: میزان نرخ رشد دانش‌آموزان پایه اول این استان 2 برابر میزان رشد دانش‌آموزان این پایه در سراسر کشور است به همین دلیل برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت نیاز به همراهی بیشتر مسئولان آموزش و پرورش کشور داریم.
کد خبر : 119516

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، خسرو ساکی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در مراسم جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها که با حضور وزیر آموزش و پرورش در این استان برگزار شد، گفت: امروز میزبان 425 هزار و 700 دانش‌آموز پایه اول دبستان هستیم که تعداد دانش‌آموزان این پایه نسبت به سال گذشته 3 درصد افزایش داشته است.


وی با بیان اینکه نرخ رشد دانش‌آموزان پایه اول دبستان در سراسر کشور 1/8 درصد است، افزود: با توجه به این آمار می‌توان گفت نرخ رشد دانش‌آموزان پایه اول دبستان در استان البرز دو برابر کشور است به همین دلیل از مسئولان و وزیر آموزش و پرورش می‌خواهیم که برای ارائه خدمات آموزشی با کیفیت ما را یاری رسانند.


ساکی در ادامه خاطر نشان کرد: از تمام مسئولان آموزش و پرورش کشور و استان البرز و مدیران مدارس و همکاران فرهنگی می‌خواهیم دست ما را رها نکنند و با توکل بر خدا ما را در رسیدن به مهم‌ترین هدف دولت یازدهم که توجه به آموزش است، یاری رسانند تا بتوانیم در این راه با موفقیت قدم برداریم.


در ادامه پوران‌دخت نادری، مدیر مدرسه «فاطمه زهرا» استان البرز ضمن خوش‌آمد گویی و خیر مقدم به وزیر آموزش و پرورش و هیات همراه گفت: امید است بتوانیم سال تحصیلی 95-96 را با یاری مسئولان آموزش و پرورش با موفقیت آغاز کنیم.


نادری افزود: امروز شاهد مراسم جشن غنچه‌ها و شکوفه‌ها برای نوآموزان پایه اول و پیش‌دبستانی هستیم که امید است این آینده‌سازان بتوانند با موفقیت مسیر تعلیم و تربیت را سپری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته