دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 22:22

تراکتورسازی صدرنشینی خود را تثبیت کرد/ پیروزی پیکان و صبا برابر سایپا و استقلال خوزستان

شاگردان امیرقلعه نویی موفق شدند 3 امتیاز به اندوخته های قبلی خود اضافه کنند.
کد خبر : 119500

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، در دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر 3 دیدار برگزار شد که در نخستین بازی تراکتورسازی با نتیجه 3 بر صفر از سد سیاه جامگان گذشت. در این مسابقه، تیم فوتبال تراکتورسازی در دقیقه 3 توسط محمد ایران‌پوریان از روی نقطه پنالتی به گل رسید. در نیمه دوم هم فرزاد حاتمی در دقیقه 58، گل دوم تراکتورسازی را زد، همچنین مهدی کیانی در دقیقه 2+90 تیر خلاص را زد و گل سوم تراکتورسازی را به ثمر رساند.


تراکتورسازی با این برد، 15 امتیازی شد و با تفاضل گل 8+ جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.


در دیگر دیدار تیم های صبای قم و سایپا تهران در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند که طی آن شاگردان صمد مرفاوی به برتری یک بر صفر دست یافتند. در این دیدار رضا عنایتی در آخرین دقیقه نیمه اول روی سانتر خوبی حسن زاده با ضربه سر دروازه سایپا را باز کرد و تلاش دو تیم در نیمه دوم برای زدن گل بی ثمر بود و شاگردان صمد مرفاوی به سه امتیاز خانگی با ارزش دست پیدا کردند.


صبای قم با این پیروزی ۸ امتیازی شد و کمی از انتهای جدول فاصله گرفت. سایپا هم با ۷ امتیاز فعلا در میانه های جدول ایستاده است.


در آخرین بازی شامگاه امروز سه شنبه تیم فوتبال استقلال خوزستان در خانه میزبان پیکان تهران بود که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ تیم مهمان به پایان رسید. حسن بیت سعید(۸۵) و لئون هایراپتیان(۹۰) برای استقلال خوزستان و گادوین منشا(۷۴ و ۷۹) و امیرحسین صادقی(۹۵) برای پیکان گل زدند.


استقلال خوزستان که عنوان قهرمانی لیگ فصل گذشته را یدک می کشد و یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود، روزهای بحرانی را سپری می کند و هنوز نتوانسته شرایط خوب فصل گذشته را تکرار کند.


پیکان که در شش هفته گذشته نتوانسته بود به بردی دست پیدا کند برابر قهرمان فصل گذشته نخستین پیروزی اش را جشن گرفت و امیدوار شد تا در هفته های آینده از انتهای جدول فاصله بگیرد. استقلال خوزستان هم ۷ امتیازی باقی ماند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته