دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 14:40

نیمار: مسی ما را بهترین تیم جهان کرده است

مهاجم برزیلی بارسلونا گفت: چه در داخل و چه در خارج از مستطیل سبز رابطه بسیار خوبی با مسی و سوارز دارم.
کد خبر : 119455

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل elsport، نیمار توانست تنها جامی را که برزیل در تاریخ خود به آن دست نیافته بود برای تیمش به ارمغان آورد. ستاره بارسلونا با تیم ملی فوتبال المپیک برزیل قهرمانی در المپیک ریو را تصاحب کرد.


او امیدوار است که بتواند با سلسائو قهرمانی در جام جهانی را هم تجربه کند. نیمار که بازوبند کاپیتانی سلسائو را بر بازو می بندد، گفت: «من قهرمانی در جام جهانی را در سر دارم. بسیار دوست دارم که بتوانم چنین جام بزرگی را بالای سر ببرم. قهرمانی در جام جهانی یک رویای بزرگ برای من است و نهایت تلاش خود را به کار می گیرم تا این رویا را عملی کنم.»


جام جهانی 2014 که به میزبانی برزیل برگزار شد بهترین فرصت برای نیمار بود تا به رویای خود برسد اما او با بدشانسی مواجه شد و در دیدار برابر کلمبیا به شدت آسیب دید تا برزیل نتواند در غیاب بهترین بازیکن خود عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در نهایت با دو شکست تحقیر‌آمیز برابر آلمان و هلند در جایگاه چهارم قرار گیرد.


نیمار در ادامه سخنان خود از رابطه خوبش با مسی و سوآرز سخن به میان آورد و گفت: «چه در داخل و چه در خارج از مستطیل سبز رابطه بسیار خوبی با مسی و سوارز دارم. رابطه خوبی که ما سه نفر با هم داریم باعث شده تا کار ما در زمین بسیار راحت شود. مسی با بازی‌های درخشانی که به نمایش می‌گذارد و عملکرد خیره‌کننده‌ای که در زمین دارد باعث شده تا ما بهترین تیم جهان باشیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته