دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 10:54

پیام تبریک معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرارسیدن سال تحصیلی جدید

دکتر سید علی ابطحی، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
کد خبر : 119399

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این پیام فرا رسیدن سال تحصیلی جدید را به استادان، دانشجویان به ویژه دانشجویان جدید‌الورود و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفته و ابراز امیدواری کرده است که این معاونت در سال تحصیلی جدید با همه توان و همت خود و همراهی استادان و همکاران در واحدهای دانشگاهی، در خدمت دانش و معرفت دانشجویان باشد.


ابطحی در این پیام آورده است که حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سه سال گذشته با عنایت هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به این حوزه، از لحاظ کیفی و رعایت استانداردهای کشوری به جایگاهی رفیع دست یافته است و به فضل الهی و همدلی مسئولان و کارکنان در ستاد و صف، در حیطه‌های آموزش، پژوهش و خدمات درمانی گام‌های تازه و جدی برداشته است.


وی افزایش و ارتقای سطح هیات علمی علوم پزشکی، پذیرش دانشجوی دستیاری تخصصی داخلی، درجه یک شدن هفت بیمارستان تابعه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، حضور و موفقیت چشم‌گیر دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بین 2.5 درصد برتر کشور در امتحانات جامع علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و پیش کارورزی در سال گذشته و هشتمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور، فعالیت مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی در واحدهای دانشگاهی و ... را از جمله موفقیت‌های این معاونت در سه سال گذشته عنوان کرد.


ابطحی در ادامه این پیام آورده است: بی شک حرکت دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات درحوزه پزشکی روزهای پرفروغی را نوید می‌دهد و امید دارم با همت و ممارست استادان ارجمند و همکاران در واحدهای دانشگاهی این امر میسر شود.


معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در این پیام با آرزوی سعادت، سلامت و توفیق الهی برای دانشجویان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم، از آنان خواست که همواره با کسب دانش، اخلاق اسلامی را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته