دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

شبنم قلی خانی و حسین شمس مهمان روبه راه می‌شوند

برنامه« رو به راه» این هفته در آستانه بازگشایی مدرسه به موضوع تحصیل و آموزش پرداخته است.
کد خبر : 119354

به گزارش گروه فرهنگی انا و به نقل از روابط عمومی برنامه «رو به راه» حسین شمس و شبنم قلی خانی، امشب مهمان «رو به راه» می‌شوند تا در رابطه با موضوع این هفته برنامه و عید غدیر صحبت کنند.


شمس، سرمربی نام آشنای فوتسال معلم نیز می باشد و قلی خانی، بازیگر سینما و تلویزیون که در کنار بازیگری در دانشگاه نیز تدریس دارد.


«رو‌ به‌ راه»، در هفته گذشته نیز به منا پرداخت که در رابطه آن با مهمانان مختلفی از جمله محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، ناصر صبحی و … به گفتگو پرداخت.


«رو‌ به‌ راه» برنامه‌ای با مضمون اجتماعی است که پخش سری اول آن از اردیبهشت ماه آغاز شد و در ماه مبارک رمضان نیز هر شب قبل از اذان مغرب روی آنتن می رفت. این برنامه در سری جدید از دوم مردادماه آغاز شده است.


این برنامه زنده در این فصل همانند گذشته به موضوعات و معضلات اجتماعی می پردازد و موضوع مبتلابه جامعه را با حضور چهره های مردمی، افراد شاخص، مسئولان و کارشناسان از جنبه ها و زوایای مختلف مورد بررسی قرار می‌دهد.


مجتبی فرجی، اشکان حاجی عبدالهی، حمید سعادتپور، محمد باریکانی، محسن سهرابی از جمله عوامل این برنامه هستند.


این برنامه کاری از گروه امور اجتماعی شبکه دو سیماست که به تهیه کنندگی محمدرضا ماندگاران و با اجرای مژده لواسانی از شنبه تا دوشنبه هر هفته بعد از اخبار ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه دو می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته