دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
احسانی خبر داد

سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سطح رفاه و رضایت‌مندی کارکنان ادامه پیدا می‌کند

دکتر مرتضی احسانی، معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین سرمایه دانشگاه را نیروی انسانی خدوم، زحمتکش و با تخصص کافی دانست و سیاست هیات امنای مرکزی و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی را تداوم رسیدگی به معیشت، رفاه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و رفاهی کارکنان اعلام کرد.
کد خبر : 119316

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مرتضی احسانی، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی به خدمات دانشگاه آزاد اسلامی برای کارکنان این دانشگاه اشاره کرد و گفت: «برقراری حق تخصص، حق فنی، حق مهارت، افزایش سالانه حقوق کارکنان و اعضای هیات علمی، بیمه‌های مازاد درمان، پرداخت انواع تسهیلات با سود پایین و ... از جمله اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای سطح معیشت و رفاه بیشتر کارکنان است.»


او افزود: «استفاده از تخفیف شهریه دانشجویی برای کارکنان و اعضای هیات علمی و خانواده‌های آنان، عقد قرارداد با مراکز رفاهی و تفریحی با تخفیف‌های ویژه، امکان استفاده از اماکن رفاهی و اسکان واحدها در تعطیلات و ... از دیگر خدمات دانشگاه آزاد اسلامی محسوب می‌شود.»


معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «سیاست‌های دانشگاه برای ارتقای سطح رفاه کارکنان و رضایت‌مندی آنان از شرایط کاری خود، ادامه پیدا می‌کند، چرا که نیروهای انسانی هر سازمان به مثابه سرمایه‌های اصلی آن هستند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته