دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1395 - 13:26
در گفت‌وگو با آنا

دبیر فدراسیون کشتی: سابقه کار مدیریتی دارم/ فدراسیون کشتی کارش را برای المپیک 2020 آغاز کرد

رضا لایق گفت: استارت کار با تغییرات در کادر اداری بود و در آینده نزدیک هم با انتخاب مربیان تیم‌های ملی از نظر فنی هم کار برای فدراسیون کشتی شروع می‌شود.
کد خبر : 119256

رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد انتخابش به عنوان دبیر جدید فدراسیون کشتی گفت: «من سال‌ها در کنار تشک در کنار تیم ملی بودم و الان با تصمیم آقای خادم در سمت دبیر فدراسیون به کشتی خدمت می‌کنم. من در سال‌های قبل سابقه کار مدیریتی در ورزش را دارم و امیدوارم با همکاری دوستان بتوانیم حجم بالای کار در فدراسیون را به خوبی انجام دهیم.»


وی در رابطه با برنامه‌های فدراسیون بعد از المپیک ریو بیان کرد: «فدراسیون کارش را برای المپیک 2020 آغاز کرد و تغییراتی که در کادر اداری فدراسیون شاهد هستیم آغاز کار فدراسیون برای 4 سال آینده است. استارت کار با تغییرات در کادر اداری بود سرمربی تیم کشتی فرنگی هم امروز انتخاب شد و سرمربی تیم کشتی آزاد هم در آینده‌ای نزدیک انتخاب می‌شود تا از نظر فنی هم کار برای فدراسیون کشتی شروع شود.»


دبیر فدراسیون کشتی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی کشتی آزاد افزود: «رسول خادم تصمیم گرفت که بعد از المپیک از هدایت تیم ملی کنار بکشد و کارش را در مدیریت فدراسیون ادامه دهد. به همین دلیل شورای فنی باید سرمربی تیم ملی را انتخاب کند و همه مربیانی که در رده‌های ملی برای کشتی ایران زحمت کشیدند شانس نشستن روی صندلی سرمربیگری تیم ملی را دارند.»


لایق در پایان گفت: «امیدوارم فدراسیون کشتی بتواند راه سختی را که در پیش دارد به خوبی طی کند و کادر فنی جدید تیم های ملی آزاد و فرنگی هم کارشان را با جدیت آغاز کنند تا نتیجه خوبی را در المپیک 2020 توکیو کسب کنیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته