دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1395 - 13:11

حساب باشگاه سرخابی‌ها مسدود شد

حساب مالی باشگاه استقلال و پرسپولیس صبح امروز با شکایت اداره مالیات مسدود شد.
کد خبر : 119249

به گزارش گروه ورزشی آنا، حساب باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی مالیاتی سنگین به ادراه مالیات، مسدود شد. این باشگاه در سال‌های اخیر با بدهی سنگین مالیاتی مواجه بود که اخیرا به خاطر عدم پرداخت مالیات بازیکنان خارجی فصل پیش این تیم، بر بدهی مالیاتی باشگاه پرسپولیس اضافه شد.


مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس صبح امروز موج نگرانی را در بین کارمندان باشگاه پرسپولیس به راه انداخت و آنها نگران حق و حقوق شهریور ماه خود هستند. البته باشگاه پرسپولیس با مشکل عدم پرداخت پیش قراداد بازیکنان خود هم مواجه است.


ساعتی از مسدود شدن حساب باشگاه پرسپولیس نگذشته بود که حساب باشگاه استقلال هم مسدود شد و به این ترتیب دو تیم پایتخت وضعیت خوبی ندارند. باشگاه استقلال بعد از روی کار آمدن سیدرضا افتخاری و با کلی نامه‌نگاری باز شده بود و حتی مسئولان این باشگاه مقدمات واریز مطالبات کادر فنی را هم فراهم کرده بودند اما حالا با شکایت اداره مالیات حساب این باشگاه هم مسدود شد. از آنجا که استقلالی‌ها هم مثل باشگاه پرسپولیس بدهی مالیاتی دارد، هنوز حساب باشگاه جاری و باز نشده است.


این در حالی است که با تغییر مدیران معمولا حساب باشگاه‌ها بسته می‌شود تا پس از نامه‌نگاری توسط وزارت ورزش حساب‌ها به مدیریت جدید واگذار شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب