دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1394 - 09:07

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل‌های دانشجویی گیلان معرفی شد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاه باید عهده دار صیانت از مملکت و نظام باشد و این مهم با حضور در عرصه های سیاسی قابل تحقق است.
کد خبر : 11924

به گزارش خبرنگار آنا از رشت، جلسه معارفه نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل های دانشجویی استان گیلان با حضور معاون اجرایی اداره کل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و رؤسای واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان، در محل سالن جلسات ستاد هماهنگی استان گیلان برگزار شد.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در این مراسم، معرفی نماینده دکتر میرزاده در هیأت نظارت تشکل های دانشجویی استان گیلان را نقطه قوتی برای فعالیت های سیاسی دانشگاهیان دانست و گفت: نگاه ویژه مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن آیت الله هاشمی رفسنجانی و ریاست عالی دانشگاه، روح تازه ای به تشکل ها بخشید.


حجت الاسلام سید علی میرابراهیمی ادامه داد: در دولت گذشته روح تعهد سیاسی و انقلابی در بخش عظیمی از جامعه ما دچار رکود و انجماد شد که باعث وارد آمدن خساراتی به انقلاب شد و در دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری های آیت الله هاشمی و دکتر میرزاده، به این مقوله نگاه خاصی شده و شاهد تحولی عظیم در این مقوله هستیم.








در دولت گذشته روح تعهد سیاسی و انقلابی در بخش عظیمی از جامعه ما دچار رکود و انجماد شد که باعث وارد آمدن خساراتی به انقلاب شد و در دانشگاه آزاد اسلامی با پیگیری های آیت الله هاشمی و دکتر میرزاده، به این مقوله نگاه خاصی شده و شاهد تحولی عظیم در این مقوله هستیم

وی با تقدیر از دولت اعتدال و تدبیر، اظهار کرد: تفاهم نامه لوزان یک روح امیدواری در فضای سیاسی جامعه تزریق کرد و علیرغم بی مهری های زیاد از طرف عوامل تندرو، با هدایت های مقام معظم رهبری به سرانجام رسید.


این مسئول افزود: فعالیت های تیم دولت، جهت جلوگیری از تورم 40 درصد و تلاش برای نزدیکی این تورم به نرخ تک رقمی، توفیقی بزرگ بوده که در این زمینه برای دولت و دولتمردان آرزوی موفقیت داریم.


میرابراهیمی، ادامه داد: دانشگاه باید عهده دار صیانت از مملکت و نظام باشد و این مهم با حضور در عرصه های سیاسی قابل تحقق است.


این مسئول، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از زمان تأسیس آن، پیگیر بحث تشکل های سیاسی بوده و الان هم از نظر کیفیت و تعداد دارای تشکل های سیاسی خوبی بوده که از نظر عملکردی مبتنی بر عقلانیت بوده و دانشگاه آزاد اسلامی در کنار دیگر خدمات ارائه کرده به انفلاب اسلامی، موفق به جذب نیروهای جوان مسئولیت پذیر در قالب فعالیت های سیاسی که کاری بس مشکل و طاقت فرسا است، شده است.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با برشمردن ویژگی های تشکل های سیاسی دانشجویان و اساتید، تأکید کرد: تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی همگی در راستای آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کرده و در اوج مسائل سیاسی کشور، دچار هیجانات سیاسی نشدند و ضمن رعایت حق و اعتدال در منش تشکل ها، هیچگاه اتهامی به دولت وارد نکرد و نهایت خویشتن داری را در برخورد با فضای سیاسی موجود از خود نشان داد.


میرابراهیمی، فعالیت تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را خوب ارزیابی کرد و تصریح کرد: همه مسئولان سیاسی استان اذعان داشتند که تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، در مقایسه با سایر مراکز آموزش عالی استان، فعالیت خوبی داشته که از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت بود.


در ادامه مهندس یوسف باقری، به عنوان نماینده ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت نظارت بر تشکل های دانشجویی استان گیلان معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته