دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مناسبت عید غدیر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی عید سعید غدیر خم را به تمامی مسلمانان جهان و ملت ایران و به ویژه خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت گفت.
کد خبر : 119209

به گزارش گرروه اجتماعی خبرگزاری آنا، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به شرح زیر است:


«بسمه تعالی
غدیر شاه بیت دفتر ختم نبوت و کمال یافتگی رسالت است؛ غدیر فصل پایان بعثت و آغاز ولایت و اکمال دین و شریعت مسلمین است جایی که صاحبان ایمان بیعت می‌کنند که بر شریعت محمدی بمانند و بر سبیل علوی اقتدا کنند. غدیر تنها یک مکان یا رویدادی در زمان نیست بلکه غدیر استمرار نهضت انبیا و مسیر تکامل معرفت آدمی است.


به پاس خجستگی این عید شریف و به شکرانه آغاز ولایت مولی الموحدین و امام العارفین که نخستین شهید محراب است و به یاد همه شهیدان واثقی که در اقتدا به امام خویش از جان گذشتند و تمامی ایثارگران و خانواده بزرگ آنان که در مقام ایثار، گوی سبقت از همگان ربوده‌اند این عید بزرگ را به تمامی مسلمانان جهان بویژه مردم شریف ایران و همچنین خانواده‌های شهیدان، جانبازان و ایثارگران و تمامی دوستداران اهل‌بیت رسول الله تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. ‌از خداوند متعال توفیق اقتدا به سنت نبوی و سیره علوی تا ظهور حضرت حجت ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ‌ و استمرار اهتزاز افتخارآمیز پرچم مقدس جمهوری اسلامی را مسألت دارم.


سید محمدعلی شهیدی»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته