دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 شهريور 1395 - 12:45
در گفت وگو با آنا

کارشناس فوتسال: بازی سختی مقابل برزیل داریم/تیم ملی نقاط ضعف زیادی دارد

رضا لک گفت: فوتسال ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد اما وقتی یک تیم به عنوان یک تیم مدعی در یک تورنمنت شرکت می‌کند باید با کمترین نقاظ ضعف و بیشترین نقاط قوت وارد مسابقات شود.
کد خبر : 119205

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم ملی فوتسال ایران در آخرین بازی دور گروهی جام جهانی کلمبیا به مصاف آذربایجان رفت و در حالی که می‌توانست با یک پیروزی در این دیدار به عنوان تیم دوم به دور بعد رقابت‌ها صعود کند با تساوی مقابل آذربایجانی‌ها به عنوان تیم سوم به دور بعد صعود کرد و باید در مرحله بعد به مصاف برزیل برود.


رضا لک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد عملکرد تیم ملی فوتسال در دور گروهی رقابت‌های جام جهانی گفت: «ما در مجموع عملکرد خوبی در سه بازی مرحله گروهی نداشتیم. فوتسال ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و وقتی یک تیم به عنوان یک تیم مدعی در یک تورنمنت شرکت می‌کند باید با کمترین نقاظ ضعف و بیشترین نقاط قوت وارد مسابقات شود.»


وی ادامه داد: «ما نقاط ضعف زیادی در این رقابت‌ها داشتیم. در خط هجومی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در خط دفاعی هم روی ضربات ایستگاهی عملکرد ضعیفی داشتیم و چهار گل از روی ضربات ایستگاهی خوردیم. البته در بازی مقابل آذربایجان نمایش بهتری از تیم ملی دیدیدم اما آذربایجانی‌ها هم به خاطر اینکه در دور بعد به برزیل نخورند نهایت تلاش خودشان را کردند تا از این بازی نتیجه بگیرند.»


کارشناس فوتسال در مورد رویارویی تیم ملی فوتسال با برزیل در دور بعد رقابت‌ها بیان کرد: «بازی بسیار سختی در مقابل برزیل داریم اما نباید خودمان را از پیش باخته به حساب بیاوریم. فرصت کمی برای پوشش نقاط ضعف وجود دارد اما در این فرصت کم باید نهایت تلاش خودمان را بکنیم تا بازی خوبی را مقابل برزیل انجام دهیم. در دور گروهی اشتباهات جای جبران داشت اما در بازی پیش رو هیچ جای جبرانی باقی نمی‌ماند و بازیکنان باید حواس خودشان را جمع کنند تا مرتکب اشتباه نشوند.»


لک افزود: «تیم ملی می‌توانست با برگزاری بازی‌های تدارکاتی بیشتر با آمادگی بالایی در جام جهانی شرکت کند و بعد از حضورش در رقابت‌ها هم فرصت‌های خوبی را از دست داد و شرایطی که دست خودش بود را به دست تیم های دیگر سپرد.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته