دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1395 - 17:13

واکنش شورای فرهنگی اجتماعی زنان به یک خبر

در پی انتشار خبری با عنوان "غایبان بزرگ انتخابات شورای فرهنگی اجتماعی زنان" در خبرگزاری آنا،روابط عمومی شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده جوابیه‌ای ارسال کرد.
کد خبر : 119098

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا،در این جوابیه آمده است:"پیرو اظهارات خانم الماسی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه به جلسه شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده دعوت نشده‌اند، بدینوسیله اعلام می‌گردد از تاریخ وصول نامه عضویت ایشان و خانم اولادقباد بعنوان دو نماینده مجلس در این شورا دعوت از ایشان انجام گرفته و برای جلسات مورخ 95/6/13 و 95/6/27 دعوت شدند که در جلسه 95/6/13 خانم اولادقباد تشریف آوردند و دفتر خانم الماسی اظهار نمودند که ایشان در سفر هستند و امکان حضور ندارند. برای جلسه روز شنبه 27/6/95 نیز تلاش برای دعوت از ایشان انجام شد دفتر ایشان باز هم اظهار نمودند که ایشان تا چهارم مهر در سفر هستند.


همچنین در این جلسه که سرکار خانم مولاوردی معاون محترم رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از دستگاه اجرایی نیز حضور داشتند فردی را که در جلسه حضور نداشت کاندید نمودند و سپس رأی گیری صورت گرفت.


البته در این جلسه نماینده دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و نماینده وزارت کشور نیز دعوت شده بودند ولی بدلیل سفر به چین به این جلسه نیامدند.


ذکر این نکته لازم است که مستندات دعوت اعضاء به جلسه موجود است؛ لذا هرگونه اتهام در این خصوص امکان پیگرد قانونی را دارد."


انتهای پیام/

برچسب ها: جوابیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته