دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 شهريور 1395 - 11:20
در پیام‌های جداگانه صورت گرفت

تبریک رئیس واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

روسای واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی در پیام‌های جداگانه آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشجویان و مجموعه دانشگاهیان تبریک گفتند.
کد خبر : 118886

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر علی محمد صفانیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال به مناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95 در بخشی از پیام خود آورده است: آغاز بهار دانش، فصل شکوفایی اندیشه و خرد را به عموم تلاشگران عرصه های دانش و فرهنگ میهن اسلامی، به ویژه دانشجویان عزیز، پذیرفته شدگان جدید و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


ماه مهر، فصل رویش و شکوفایی دانایی، بیداری و آگاهی است و آن گونه که به حکم تغییر، طبیعت، خلعت دیگری بر تن می کند، انسان نیز به پشتوانه درک و تعقل خدادادی، به تأسی از پویش طبیعت، خود را به خلعت بینش و دانایی می آراید تا فرجام این مضمون که «علم آگاهی است و جهل، گمراهی» به سرمنزل مقصود رهنمون شود. نشاط پویایی خواهد بود اگر بهار دانش را همیشه در وجود خود باور کنیم .


دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال که به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاهی کشور، سعی در شکوفایی استعدادهای جوانان در راستای اعتلای دانش و آگاهی پویا نموده است، اطمینان دارد تا این سرآغازین بهار، شور و شعف مضاعفی به سبب ساخت و تکمیل بیش از 50 هزار متر مربع از فضاهای آموزشی و پژوهشی واحد را در بزرگترین آزمایشگاه کشور و دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران شمال به سرانجام برساند.


از آستان پاک حضرت احدیت، سلامت و بهروزی تمامی همکاران پرتلاش خود را در حوزه های مختلف دانشگاه و توفیق خدمت به جویندگان دانش را خواهانم.


دکتر نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به مناسبت آغاز سال تحصیلی1395-1396 پیام تبریکی منتشر کرد.


در بخشی از این پیام آمده است: سپاس خداوند عزیز حکیم را که هر ساله با فرا رسیدن ماه مهر، دانشگاه‌ها رنگ و بوی زندگی و طراوت را به خود می‌گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش‌پژوهان معطّر می‌شوند. مقدم شما ره‌پویان علم و دانش را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گرامی می‌داریم و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان عزیز و بویژه دانشجویان جدیدالورود تبریک و تهنیت عرض می‌‌کنم.


در این ایام که همزمان با هفته دفاع مقدس است به روح بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) درود می فرستیم و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دانشمندان شهید هسته ای کشور و شهدای دانشجو را گرامی می داریم.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اتکال به خداوند مهربان و در راستای تحقق اهداف خود همسو با سیاست گذاری های کلان دانشگاه با رویکرد دانش افزایی و ایمان افزایی و محوریت قرآن و عترت و اندیشه های امام خمینی (ره) و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، تدابیر رئیس هیات امنای دانشگاه و دکترمیرزاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی برای افزایش نفوذ فرهنگ و ارزش های اسلامی در دانشگاه، تربیت دانش آموختگان، پژوهشگران و استادان متدین، تقویت هویت ملی جوانان و دانشجویان متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، با شناسایی اولویت‌ها و نیاز واحد در بخش‌های مختلف، آمادگی خود را برای پذیرش ایده‌های استادان فرهیخته؛ همکاران ارجمند و دانشجویان عزیز اعلام می‌کند و از تجارب شما در هر چه پربارتر نمودن فضای دانشگاه استفاده خواهد کرد.


دکتر بابک آل طه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در پیامی آغاز سال تحصیلی را به خانواده دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان و بویژه دانشجویان جدید تبریک گفت.


به گزارش آنــا در بخشی از متن این پیام آمده است: بار دیگر فصل « مهر» از راه رسید و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش دانشجویان و صاحبان کسب علم و کمال ورق خورد و ملائک بال خود را برای حضور آنان گسترانیده و توفیق خدمت را به تنی از بندگان خود عنایت فرموده است.


تقارن هفته دفاع مقدس را با بهار دانش و تعلیم و تربیت گرامی داشته و آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان عزیز، اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دلسوز وپرتلاش دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، تبریک عرض می نمایم و برای همگان دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است این تقارن و هم زمانی خجسته، آغازی بر یک حرکت پرشتاب علمی در مسیر شکوفائی و بالندگی کشور عزیزمان باشد.


یکی از خطیرترین وظایف در تحقق منوی مقام معظم رهبری برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی بر دوش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور است و قطعا همه دانشگاهیان و دانشجویان استان کرمان با تمرکز بر تحقیقات کاربردی دانش بنیان در این مسیر وظیفه خود را به خوبی ادا خواهند نمود. بی شک تولید علم آمیخته با ایمان اصلی ترین رسالت مجموعه دانشگاهی است و برای نیل به این آرمان متعالی و ایجاد دانشگاه تمدن ساز باید روحیه علم محوری توام با تدبیر، دانایی و امید بر جامعه مسلط شود، که لازمه این مهّم تلاش و کوشش شما عزیزان در دانشگاه و بسط افق های علمی کشور است.


تبریک سال تحصیلی جدید از سوی موسی رئیسی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر: دانشگاه ها با فرا رسیدن ماه مهر، رنگ و بوی زندگی و طراوت به خود می­‌گیرند و با عطر وجود دانشجویان و دانش پژوهان معطّر می‌شوند مقدم شما ره پویان علم و دانایی گلباران باد.


آغار سال تحصیلی و شروع دلنشین درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر به ویژه دانشجویان جدید الورود، صمیمانه تبریک می گویم. برای همگان، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانیم.


تقارن شروع سال تحصیلی با هفته شکوهمند «دفاع مقدس» تقارنی نیکوست که فضای دانشگاه را به یاد و خاطره شهیدان، متبرک ساخته و پاسداری از حرمت خون شهیدان را در «سنگر دانشگاه» یادآور عصاره‌های پاک انقلاب می دانیم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آرمان‌های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده, همواره پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب را سر لوحه زندگی خود قرار می‌دهیم تا بتوانیم تحولی بنیادین در حوزه تعلیم و تربیت ایجاد کرده و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی را در فضای دانشگاه محقق سازیم.


امید است سال تحصیلی جدید زمینه تهذیب، خودسازی، علم اندوزی و بومی کردن دستاوردها و تجربیات مثبت علمی باشد و در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، تلاش گسترده کنیم تا در آینده ی نزدیک شاهد گنجینه‌­ای از گوهر علم و معرفت برای پیشرفت کشور باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد قم در پیامی آغازسال تحصیلی جدید را به جامعه دانشگاهی، دانشجویان و دانش آموختگان مسیر علم و دانش تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار آنــا از قم، در پیام دکتر محمدسالارکسرایی آمده است: بهار علم و سال تحصیلی جدید با شورنشاط و نسیم دلاویز دانایی از راه می رسد و محیط های علمی ودانشگاهی را سرشار از شعف و فعالیت می نماید ودر این میان دانشگاه، بهترین فرصت برای آموختن، زندگی بهتر و مهیا شدن برای ورود به عرصه خدمت است.


ورود به دانشگاه آغاز بصیرتی جدیدبرای کسب علم و معرفت است، شروعی برای جوشش خلاقیت و ترویج فرهنگ وعلم آموزی همراه با اخلاقیات در جهت رسالت تکریم خود و دیگران. اکنون که سی سال از درخت تنومند دانشگاه آزاد اسلامی استان قم به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی این استان می گذرد و در این دوران فارغ التحصیلانی را در دامان خود داشته که هر یک افتخاراتی برای کشور هستتند و امروز شما نخبگان باید ادامه دهنده این راه روشن باشید.


امید است همه استادان ، دانشجویان و کارکنان گرانقدر در فضایی آکنده از امید و اعتماد و عقلانیت دست به دست هم داده و با همدلی و همکاری هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی استان قم را در عمل به وظائف آموزشی،تحقق برنامه ها و حرکت در راستای توسعه علمی کشور پیش رویم. اینجانب به عنوان خدمت گزار این مجموعه آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی،دانشجویان عزیز دانشگاه به ویژه دانشجویان جدیدالورود،صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال دستیابی به مدارج عالی علمی،دینی اخلاقی توام با موفقیت،بهروزی و سعادت را خواهانم.


دکتر معصومه طباطبایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد یزد آغاز سال تحصیلی جدید را به دانشگاهیان به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک گفت.


در بخشی از این پیام آمده است: بار دیگر انگشت طبیعت صفحه ماه مهر را ورق زد و زنگ بیدارباش تلاش علمی را در آغاز فصل خزان خود متبلور نمود. نجوای سرور و شادمانی با آغاز سال تحصیلی جدید هویدا شده و شور و شوقی در مجموعه آموزش عالی کشور رقم خورده است.


آغاز مبارک سال تحصیلی جدید و تبلور دلنشین درس و دانش را به دانشجویان عزیز دانشگاههای آزاد اسلامی استان یزد، اساتید گرانقدر و همکاران ارجمند به ویژه دانشجویان جدید الورود تبریک عرض می نمایم.


هم مناسبتی این آغاز با سرآغاز هفته دفاع مقدس فال نیک ظهور توکل به خدا، اعتماد به خود، تقویت اراده، سخت کوشی، خلوص نیت و تلاش برای تحقق شعار اندیشمندانه «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» مقام معظم رهبری است.


امروز در دست داشتن قلم و جان بخشیدن به آن و حک زدن تفکرات عالی ومتعالی تر از گذشته و حتی دیروزتان، همان برداشت اسلحه هم دانشگاهیتان از روی زمین مبارزه حق علیه باطل است. موظفی امروز دانشگاهیان هوشیاری در خلق فرصت برای اعتلای ایران و سربلندی ایرانی است.


پیام پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب: در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن بهار علم و دانش و معرفت، فرصت را مغتنم شمرده درود و تبریک خالصانه خود را به همه دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان ورودی جدید که با شوق کسب علم و دانش برای نخستین بار به محیط مقدس دانشگاه گام نهاده اند و هم چنین اساتید فرهیخته و کارکنان خدوم دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب تقدیم می نمایم.


امیداست در طول سال تحصیلی پیش رو ، دانشجویان عزیز با تکیه بر توانمندیها و بهره‌گیری از خلاقیت، نو‌آوری و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیتهای علمی و پژوهشی دانشگاه ،همراه با اساتید ، مدیران ، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پر نشاط و پویا به فعالیت علمی پرداخته ،در مسیر ارتقای منزلت دانشجویی، کیان دانشگاه‌ و اعتلای علمی، آموزشی و پژوهشی حرکت کنندو حضور حقیقی و تأثیر گذار خود را در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانند .


بی شک دانشگاه ها به عنوان مهم ترین مراکز تولید علم، دانش، معرفت و مهارت درکنار دیگر نهادهای سیاسی،اجتماعی و اقتصادی کشور وظیفه تحقق توسعه همه جانبه و پایدار کشوررا به عهده دارند .در این راستا تربیت جوانان آگاه ، مسئولیت پذیر ، قانونمند ، امیدوار به آینده کشور ،تلاشگر و فرهیخته از اهداف عالیه دانشگاه آزاد اسلامی می باشد .لذا دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب نیز با این اهداف متعالی و اعتقاد به تعامل ، همدلی و هم اندیشی عمومی برای دستیابی به توسعه علمی، آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و کارآفرینی بالاخص در مبحث علم و فناوری و فعالیت های دانش بنیان، تمام ظرفیت های خود را بکار بسته است.


بدیهی است با تعامل و مشارکت شما اساتید و دانشجویان گرامی در دستیابی به این اهداف و برنامه ها موفق خواهیم شد.


دکتر حمزه سارویی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان پرتلاش واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس تبریک گفت.


به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، متن پیام دکتر حمزه سارویی بدین شرح است: امیدوارم سال تحصیلی جدید سالی توام با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد و روز به روز شاهد پیشرفت و خودشکوفایی درهمه حوزه‌های دانشگاه باشیم.


بدون شک در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری«سال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل» نامگذاری شده است، انگیزه تمام دانشگاهیان و فرهیختگان جامعه حمایت از شرکتهای دانش بنیان و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص است که این بخشی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره شرکت های دانش بنیان و یکی از راههای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی است که توجه به این امر نویدبخش سال تحصیلی پربار و شکوفایی را می دهد و وظیفه پرخطیری بر عهده تک تک ما دانشگاهیان است و نباید از هیچ تلاش و کوششی در این راه دریغ کنیم.


سال هاست که در کشور عزیزمان ایران، شروع سال تحصیلی با عطر دل انگیز شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس همراه شده است. ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از خداوند متعال خواستارم تا در سایه توجهات حضرت ولی عصر«عج» و ارواح بزرگ شهدای دفاع مقدس همه ما را در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و موفقیت در عرصه های علمی و فرهنگی یاری کند.


پیام دکتر بهروز میرزا سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و دبیر هیأت امنای استان البرز: بر خود لازم می دانم فرا رسیدن 31 شهریورماه و تقارن خجسته هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی را به ملت قهرمان پرور و پایدار، بویژه سنگربانان علم و فرهنگ استادان دانشجویان و کارکنان فرهیخته دانشگاه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم.


بر همگان مسلم است که اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و جهانی با تکیه بر ایثارگری‌ها و دلاوری های بزرگمردانی حاصل شده که در طول 8 سال دفاع مقدس مخلصانه در صف مقدم جبهه های حق علیه باطل از هیچ گونه فداکاری دریغ ننمودند و امروز نیز در هجمه دشمنان ناجوانمردی که غیرمستقیم و با اعمال تحریم ها و فشارهای سیاسی و اقتصادی با ملت مظلوم ایران عناد می ورزند، چونان کوهی استوار پشتوانه محکمی برای ولایت فقیه و امت مسلمان محسوب می‌شوند.


بر همین اساس جهاد امروز شما جوانان عزیز تلاش در رسیدن به قله های رفیع علم و معرفت است و ما نیز با حفظ یاد و حرمت این عزیزان وظیفه داریم راه پرافتخار آنان را به گونه ای دیگر ادامه داده و با سلاح قلم و فتح قله‌های آگاهی و دانش به تعهدی که نسبت به میهن و جامعه اسلامی خود داریم عمل نماییم.


ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام 8 سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی جدید و نیز کسب موفقیت‌های علمی شما امیدان آینده کشور را به تمامی معلمان و آموزگاران دلسوز و فرهیخته و همه دانشجویان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق تمامی دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت و رهروان پرتکاپوی عرصه‌ی دانش را در مسیر عزت و خدمت به ایران اسلامی از درگاه پروردگار توانا خواستارم.


میرزا در پیامی فرا رسیدن اعیاد فرخنده عید قربان مظهر گذشتن از تمامی تمایلات و تعلقات مادی در محضر بندگی معبود یکتا و غدیر خم، سالروز ولایت اسوه عدل، گذشت و رادمردی، حضرت علی (ع) رهبر و پیشوای شیعیان جهان را حضور استادان، دانشجویان و کارکنان گرامی دانشگاه تبریک و تهنیت گفت.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به مناسبت سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس پیام تبریکی منتشر کرد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، متن پیام تبریک دکتر سید حسین ابراهیمیان بمناسبت سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس به این شرح است: حال و هوای پر طراوت و شکوهمند مهر، فصل آغازین یک حماسه علمی و فرهنگی است که دلهای ملتمس نور را مشتاق‌تر از همیشه بسوی خود فرا می‌خواند.


فصلی دیگر از علم و حکمت فرا می‌رسد و صحیفه نورانی دانش با انگشت تکاپو و تلاش اهالی دانش و معرفت، باردیگر ورق می‌خورد ملائک آسمان‌ها به زمین می آیند بالهای خود را در مقدم راهیان علم می گسترانند تا در رگ رگ درس و مدرس و اندیشه جوهر اعتلا بخش علوم، اخلاق و فضیلت جریان یابد.


آغاز سال تحصیلی جدید که نوید بخش یک شروع دوباره و تولدی مبارک را بشارت می‌دهد برگ زرین دفتر زندگی دانشگاه و دانشگاهیان است و به یقین این آغاز اعتلا بخش پیام آور طنین اندیشه ها و اراده‌های نو و راستین است.


مقارنه زیبای بهار علم و فضیلت با هفته شکوهمند دفاع مقدس،فصل مغتنمی است تا یاد و نام و خاطره شهدای گرانقدر و امام شاهدان شهید، حضرت روح الله(ره) و ایثارگران و بسیجیان سلحشور را گرامی بداریم که امروز این عظمت و اقتدار و افتخار علمی – معنوی را مرهون همت آن بزرگ مردانیم.


آغاز سال تحصیلی جدید96-95 فصل انگیزش اراده‌های پولادین و شروع فتح قله‌های علم و پویایی را به حضور آحاد فرهیختگان دانشگاهی، استادان، دانشجویان به ویژه همکاران دانشگاه آزاد اسلامی در جای جای میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.


امید آن دارم که دراین آغاز دوباره جوشش شریان علم و فرهنگ در جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با جذب دانشجو در رشته‌های جدید مقاطع کارشناسی؛ کارشناسی ارشد و دکترا روزهای پررونق و سرشار از موفقیت را در پیش داشته باشد و از همه همکاران پرتلاش و بلند همتم می‌خواهم تا درنیل به اهداف و آرمانهای بلند دانشگاه مصمم تر از همیشه کوشا باشند.


پیام دکتر کیوان صائب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بمناسبت آغاز سال تحصیلی 96-95: آغار سال تحصیلی و درس و دانشگاه را به جامعه دانشگاهی و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و به ویژه دانشجویان جدید، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، تواًم با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.


از آنجایی دانشگاه ها به عنوان مهم ترین مراکز تولید علم، دانش، معرفت و مهارت درکنار دیگر نهادهای سیاسی،اجتماعی و اقتصادی کشور وظیفه تحقق توسعه همه جانبه و پایدار کشوررا به عهده دارند دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند نیز به عنوان عضوی از خانواده بزرگ دانشگاهی کشور، کوشش کرده است تا در شکوفا شدن استعدادهای جوانان و دانشجویان در راستای اعتلای دانش و علم اندوزی گام بردارد و توجه به فرصت ها، ما را بر آن می سازد تا در عرصه‌های فرهنگی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.


در پایان با استعانت از خداوند متعال، در تمامی عرصه ها برای دانشجویان، اعضای هیات علمی و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر این واحد دانشگاهی، آرزوی توفیق روزافزون دارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته