دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1395 - 10:11
با حضور دکتر زرهانی صورت گرفت

بهره‌برداری از سالن اجتماعات شهید مدافع حرم و کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک سما اهواز + تصاویر

رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی پس از حضور در مراسم افتتاح دبستان و پیش دبستانی هوشمند سما، سالن اجتماعات شهید مجید محمدی و کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک سما اهواز را افتتاح کرد.
کد خبر : 118851

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر سیداحمد زرهانی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه راه‌اندازی کارگاه و آزمایشگاه‌های مدرن و استفاده دانشجویان و دانش‌آموزان از آنها در آموزش مهارت و کارآفرینی نقش بسزایی دارد، این امر را از رسالت‌های سازمان سما دانست.



وی به اهمیت روابط عمومی در بازتاب توانمندی‌های هر مجموعه تاکید کرد و هر یک از کارکنان سما را عضوی از روابط عمومی دانست که باید در معرفی توانمندی‌های مجموعه خود تلاش کنند.



به گزارش آنا، سالن اجتماعات سما اهواز که با نام شهید مجید محمدی استاد حق التدریس سما اهواز و از شهدای مدافع حرم نام‌گذاری شده، دارای ظرفیت 100 نفری بوده و برای برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی مجموعه سما تاسیس شده است.



کارگاه هیدرولیک و پنوماتیک نیز شامل پنج میزکار پیشرفته و مدرن تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک بوده که در هر ترم کار سرویس‌دهی به دانشجویان آموزشکده و دانش آموزان هنرستان سما اهواز را انجام می‌دهد و علاوه بر این می‌تواند برای فعالیت‌های درآمدزایی و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت نیز به‌کار گرفته شود.



زرهانی در حاشیه این مراسم از تولیدات حوزه پژوهش سما اهواز شامل دستگاه میکروفیوژ آزمایشگاهی، دستگاه زنگ اخبار هوشمند، تابلوهای روان و LED بازدید کرد و خواستار تلاش برای تولید انبوه این تجهیزات و گسترش تولیدات سما در آینده شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: دکتر زرهانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته