دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1394 - 15:00
صمد مرفاوی:

بازی مقابل پدیده برای پیکان سرنوشت ساز است

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران معتقد است که بازی فردای تیمش مقابل پدیده خراسان یک بازی شش امتیازی و حساس است.
کد خبر : 11885

به گزارش گروه ورزشی آنا،صمد مرفاوی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیم‌های پیکان و پدیده ضمن تبریک روز مادر در مورد این بازی اظهار داشت: بازی فردا مانند دیگر بازی‌ها برای ما سخت و مهم است. هم ما و هم پدیده با توجه به شرایطی که در جدول داریم تمام سعی و تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا به سه امتیاز بازی برسیم. خوشبختانه در تیم ما انگیزه و توانایی چنین کاری وجود دارد.


وی ادامه داد: بازیکنان ما به این مسئله پی برده‌اند که دیگر نباید امتیازات پیش رو را به راحتی از دست بدهند و امیدوارم فردا ضمن ارائه بازی خوب نتیجه لازم را بگیریم. البته می‌دانیم پدیده تیم منظمی است و فوتبال منظمی را به نمایش می‌گذارد اما به هر حال بازی فردا برای ما و پدیده بسیار سرنوشت‌ساز است.


سرمربی پیکان در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی باشگاه پدیده می‌تواند در بازی فردا اثرگذار باشد، خاطر نشان کرد: قطعاً این مسئله روی بازی تاثیرگذار نیست. بالاخره پدیده مهره‌های خوبی دارد و من نمی‌توانم قبول کنم که نبود چند مهره یا مشکلات مالی روی عملکرد پدیده تاثیرگذار باشد. ما هم با تمام تمرکز از دقیقه یک تا سوت پایان بازی به زمین می‌رویم تا به هدف‌مان برسیم و اصلاً به شرایط بیرونی و حاشیه پدیده فکر نمی‌کنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که «آیا قبول دارد دیدار فردای پیکان و پدیده یک دیدار شش امتیازی است؟»، عنوان کرد: با توجه به اینکه ما و پدیده در جدول نزدیک هم هستیم فردا یک بازی شش امتیازی داریم. به همین خاطر می‌گویم باید در زمین تمرکز لازم را داشته باشیم.


مرفاوی در پایان در خصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیمش هم گفت: فقط سیامک نعمتی محروم است و خدا را شکر مصدومی برای بازی با پدیده نداریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته