دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 شهريور 1395 - 09:36
با پذیرفتن 3هزار نفر

نتایج آزمون دستیاری منتشر شد

نتایج نهایی آزمون دستیاری دوره چهل و سوم در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد و ۳ هزار و ۷۴ نفر در این دوره پذیرفته شدند.
کد خبر : 118838

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در این دوره از آزمون دستیاری پزشکی تعداد ۲ هزار و ۱۶۶ نفر به صورت آزاد پذیرفته شدند و از سهمیه ایثارگران و رزمندگان ۲۹۹ نفر با داشتن حد نصاب قبول شده‌اند. از سهمیه بومی مناطق محروم نیز ۵۸۰ نفر که دارای حد نصاب بوده‌اند، پذیرفته شده‌اند.


از سهمیه مازاد استعدادهای درخشان ۱۸ نفر و از سهمیه بورسیه دانشگاه بقیتالله(عج) نیز ۱۱ نفر پذیرفته شده‌اند.


مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نتایج گروه‌های پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی و نیروهای مسلح بعدتر اعلام خواهد شد.


براساس این اطلاعیه قبول‌شدگان سهمیه مناطق محروم در زمان ثبت‌نام در محل تحصیل موظف به ارائه تعهد محضری به دانشگاه محل تعهد هستند.


زمان ثبت‌نام و شروع تحصیل همه پذیرفته‌شدگان چهل و سومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از روز شنبه سوم مهرماه است و همه پذیرفته‌شدگان موظف به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت‌نام از روز شنبه ۳ تا دوشنبه ۵ مهرماه هستند.


پذیرفته‌شدگان، در هنگام ثبت‌نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک لازم برای استفاده از سهمیه مربوطه را براساس مندرجات راهنما و دستور‌العمل های مرتبط، به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند. شروع آموزش پذیرفته‌شدگان هم از 10 مهر خواهد بود و همه پذیرفته‌شدگان تنها در صورتی می‌توانند تحصیل را از این روز آغاز کنند که حداکثر تا پایان شهریور فارغ‌التحصیل شده باشند.



انتهای پیام/

برچسب ها: آزمون دستیاری
ارسال نظر
هلدینگ شایسته