دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1394 - 13:08
معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده:

دولت بسته‌های حمایتی از زنان را ارائه می‌کند

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ارایه بسته‌های حمایتی به زنان سرپرست خانوار با اولویت زنان روستایی یکی دیگر از مواردی است که به طور قطع در دولت تدبیر و امید به انجام خواهد رسید.
کد خبر : 11853

به گزارش گروه اجتماعی آنا، شهیندخت مولاوردی در ویژه برنامه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد رسول اکرم (ص) در کرج افزود: ایجاد مهد کودک در زندان‌ها، بیمه زنان خانه‌دار، ساماندهی زنان معتاد و کارتن خواب، حمایت از زنان قربانی خشونت و کاهش ساعت کاری زنان شاغل از مواردی است که در دولت یازدهم پیگیری جدی خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنانش به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره و اظهار کرد: برای رسیدن به این هدف ابتدا مسئولان در مقابل انتقادها باید صبر بیشتری داشته باشند و در وهله دوم مردم نیز کمک حال دولت باشند و خدمات انجام گرفته را نادیده نگیرند.


مولاوردی در خصوص برخی مشکلات کشور نیز گفت: امروز کشور با پدیده‌های مختلفی همچون مشکلات زیست محیطی و کم‌آبی مواجه است که باید برای آنها تدابیر لازم و اساسی اندیشیده شود.


معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده یادآور شد: پس از 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور توانسته در سطح منطقه به توسعه متوازن دست یابد و این مهم یکی از ویژگی‌های ممتاز کشور ما در منطقه و جهان است.


مولاوردی در پایان با اشاره به جایگاه و نقش زنان در کشور گفت: زنان ایرانی همواره در تمامی زمینه‌ها کمک حال دولت بوده‌اند و باید بیش از گذشته در جای جای دولت مورد استفاده قرار بگیرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته