دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 شهريور 1395 - 09:13
در گفت و گو با آنا؛

ناصر شهنازی: انتظارات معقول از تیم والیبال ب داریم/سیچلو در تایلند به ما محلق می شود/ عملکرد لوزانو از نظر نتیجه‌گیری خوب بود

سرمربی تیم والیبال ب گفت: هدف اصلی ما این است که در این رقابت ها قهرمان شویم اما با حریفان سرسختی روبه رو هستیم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی کار سختی پیش رو داریم.
کد خبر : 118427

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، پنجمین دوره مسابقات والیبال جام کنفدراسیون مردان آسیا روزهای یکم تا هفتم مهرماه به میربانی شهر «ناخون پاتوم» تایلند برگزار می‌شود.


ناصر شهنازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره این رقابت‌ها و حضور ایران در این تورنمنت اظهار کرد: «تمرینات تیم ما از قبل از المپیک شروع شده بود و تا قبل از اعزام به این رقابت‌ها ادامه داشت. در این مدت بازیکنان و کادر فنی سختی های بسیار زیادی کشیدند چرا که 7 ماه به صورت مداوم در اردو بودیم و تمرین می کردیم.»


وی افزود:«هدف اصلی ما این است که در این رقابت ها قهرمان شویم اما با حریفان سرسختی روبه رو هستیم و برای رسیدن به عنوان قهرمانی کار سختی پیش رو داریم. ما با تیم‌های ژاپن، استرالیا و کره جنوبی همگروه هستیم و حریفان سرسختی هستند اما بازیکنان ما هم قدرتمند هستند و اگر شرایط همانطور که ما پیش‌بینی کرده بودیم پیش برود موفق خواهیم شد.»


سرمربی تیم والیبال ب همچنین به اردوها و بازی‌های تدارکاتی قبل از اعزام به این رقابت ها اشاره کرد و گفت: «یک اردوی تدارکاتی در کشور قطر داشتیم و با این تیم چندین مرتبه بازی کردیم. در ایران بازی تدارکاتی با تیمی نداشتیم اما فکر می‌کنم شرایط آمادگی بازیکنان مساعد است و برای قهرمانی به تایلند اعزام می شویم.»


شهنازی همچنین به جوانگرایی و اهداف فدراسیون در این زمینه اشاره کرد و گفت: «تیم والیبال ب در وهله اول به جوانگرایی نیاز داشت و ما هم طبق اهداف فدراسیون این کار را انجام دادیم و هم اکنون نتیجه آن هم این شد که دو لیبروی بسیار خوب در خدمت تیم ملی هستند و از طرفی بازیکنان جوان و تازه نفسی هم به تیم جوانان ملحق شد که همه آنها آینده تیم ملی بزرگسالان را می سازند.»


سرمربی تیم والیبال ب به حریفانشان در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: «در سال‌های گذشته بیشتر کشورها با تیم‌های دومشان در این رقابت ها حضور داشتند اما امسال همگی قدرتمند شدند بنابراین انتظارات باید از تیم ملی معقول باشد.»


وی همچنین به حضور سیچلو در نیمکت تیم ملی اشاره کرد و گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم قرار بود سیچلو دو هفته قبل از مسابقات به تیم ما ملحق شود اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و او قرار است در تایلند به ما ملحق شود. با توجه به تجربه‌ای که او دارد حضورش در تیم ملی به بازیکنان کمک خواهد کرد و ضمن اینکه سیچلو حریفان هم به خوبی آنالیز کرده و به ما کمک بسیار زیادی خواهد کرد.»


شهنازی همچنین به وضعیت تیم ملی و حضور لوزانو به عنوان مربی در تیم ملی اشاره کرد و گفت: «لوزانو طبق اهداف فدراسیون پیش رفت و هر آنچه که از او خواسته بودند او محقق کرد. در وهله اول صعود به المپیک برای ما مهم بود و اینکه در جمع 8 تیم به مرحله دوم صعود کنیم اما کیفیت بازی‌ها در المپیک آن چیزی که همه انتظار می رفت نبود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب