دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 شهريور 1395 - 12:09

برگزاری جلسه معارفه و هم‌اندیشی مدیران مدارس سما و اولیای دانش آموزان شهرستان لنگرود

معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سمای لنگرود با معرفی اجمالی مرکز فرهنگی و آموزشی سما لنگرود و بیان پیشینه همکاری با آموزش و پرورش گفت: «رسالت سازمان سما آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است و برخلاف سایر مدارس غیرانتفاعی، درآمد حاصل از شهریه در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان صرف می شود.»
کد خبر : 118230

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهندس امیر زارع در نخستین جلسه هم‌اندیشی که با حضور دکتر امیر حسین فیروزان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر متضرع معاون اداری و مالی، مدیران و معلمان مدارس، کارکنان سما و اولیای دانش آموزان شهرستان لنگرود در سالن کنفرانس شهید ثنایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد، به ارائه برنامه عملکردی و گزارش حوزه معاونت سما لنگرود در حیطه های مختلف برای سال آتی پرداخت.


معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده سما لنگرود بر توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی و علمی در سطح مدارس سما شهرستان در سال تحصیلی جدید تاکید کرد و در راستای هوشمندسازی کامل مدارس سما، خرید تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی، تغییر فضای فیزیکی مدارس و ... در سال آتی قول همکاری و مساعدت لازم را داد.


در ادامه جلسه مدیران مدارس دخترانه و پسرانه به تشریح عملکرد مدارس حوزه خود پرداختند و از تهیه پکیج آموزشی سال تحصیلی 96-95 و تحویل آن به اولیا در روزهای آغازین سال تحصیلی خبر دادند.


در پایان با معرفی کادر آموزشی مدارس از سوی مدیران و آشنایی اولیا با معلمان، جلسه با پذیرایی از اولیا پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته