دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 دی 1393 - 14:07
رئیس واحد شهرضا در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد

پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه استخر و پارک آبی واحد شهرضا/ بهره‌برداری در تابستان ۹۴

خبرگزاری آنا: پروژه استخر سرپوشیده و پارک آبی در حال احداث دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تاکنون پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی داشته است.
کد خبر : 118

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا که به همراه سرپرست و کارکنان حوزه معاونت عمرانی دانشگاه از این پروژه بازدید می‌کرد به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: خوشبختانه با تلاش و جدیت حوزه معاونت عمران و حمایت‌های حوزه معاونت اداری و مالی پروژه استخر و پارک آبی دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا تاکنون از پیشرفت فیزیکی 75 درصدی برخوردار بوده است و پیش‌بینی می‌شود این مجموعه تفریحی، ورزشی در تابستان 94 مورد بهره‌برداری قرار گیرد.



دکتر علی شریف‌زاده اظهار کرد: از ابتدا برنامه‌ریزی کرده بودیم در انتهای سال 93 این مجموعه را افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار دهیم ولی موانعی مانند تاخیر در ترخیص بعضی از لوازم مورد نیاز از گمرک و نوسانات قیمت‌ها مشکلاتی را برای پیمانکار فراهم کرد.



رئیس واحد شهرضا گفت: اکثر لوازم و تجهیزات مورد نیاز این پروژه مانند انواع سرسره‌های آبی، تاسیسات گرمایشی خریداری شده و پیمانکار مربوط در حال تکمیل مجموعه است.



شریف‌زاده با توجه به سفارش پیامبر اکرم (ص) برای آموزش شنا به فرزندان افزود: هدف از احداث مجموعه ورزشی، تفریحی استخر و پارک آبی در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا ترغیب و تشویق دانشجویان به انجام ورزش‌های سالم و مفرح در کنار تحصیل علم و تعامل دانشگاه با شهرستان و مردم فهیم آن برای پرکردن اوقات فراغت جوانان شهرضائی با این ورزش جذاب است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا مجموعه در حال احداث استخر و پارک آبی این دانشگاه را با 3500 متر مربع زیربنا بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی تفریحی آبی جنوب استان اصفهان بیان کرد و به آنا گفت: در این مجموعه امکاناتی مانند سونای خشک و بخار-جکوزی-اتاق ماساژ-استخر بزرگسالان- استخر کودکان- پارک بازی کودکان- سرسره مارپیچ-سرسره بوم رنگ-سقوط آزاد- چاله فضائی-کافه تریا و فروشگاه لوازم ورزشی پیش بینی شده است.



انتهای پیام/ع


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته