دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1395 - 11:04
در گفت وگو با آنا

هادی طباطبایی: پرسپولیس نمی‌تواند به آسانی استقلال را شکست دهد/دربی مساوی می‌شود

دروازه‌بان سابق استقلال گفت: مدیریت باشگاه استقلال و هواداران این تیم باید تا لحظه آخر از منصوریان حمایت کنند و به این مربی جوان فرصت دهند تا بتواند برنامه‌هایش را در استقلال عملی کند.
کد خبر : 117955

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران روز جمعه هشتاد و سومین دربی پایتخت را در حالی برگزار می‌کنند که موقعیت آنها در جدول تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارد. پرسپولیسی‌ها با کسب 11 امتیاز در صدر جدول جای دارند و استقلالی‌ها هم با کسب 3 امتیاز در مکان چهاردهم جدول جای گرفته‌اند.


هادی طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد تاثیر جایگاه دو تیم در جدول رقابت‌ها در بازی روز جمعه گفت: «دربی با بازی‌های دیگر فرق دارد نباید به جدول نگاه کرد، بلکه این جایگاه می‌تواند در روحیه بازیکنان تاثیر بگذارد و اینجا هنر کادر فنی است که بتواند تیمش را در هفته منتهی به دربی از نظر روحی و روانی آماده کند.»


وی ادامه داد: «در یک هفته مانده به دربی و در چند جلسه تمرین نمی‌توان کارهای تاکتیکی خاصی را روی یک تیم پیاده کرد و مهمترین موضوع برای بازیکنان بازیابی روحیه و اعتماد به نفس آنهاست. ما هم در زمان بازی، در طول هفته برای بازی دربی سعی می‌کردیم خودمان را از لحاظ روحی و روانی آماده بازی کنیم و کمتر به مسائل تاکتیکی توجه می‌کردیم. در هر صورت یک سری ویژگی‌هایی در دربی وجود دارد که وضع را با بازی‌های دیگر متفاوت می‌کند و آن شور و هیجان خاصی است که هواداران دو تیم ایجاد می‌کنند.»


طباطبایی درباره دربی 83 بیان کرد: «استقلال در این فصل خوب کار نکرد و نتوانست انتظارات هواداران را برآورده کند اما این پایان کار نیست و هنوز فرصت زیادی در اختیار بازیکنان و کادر فنی است تا بتوانند قابلیت خودشان را نشان دهند. به نظر من تنها نکته‌ای که می‌تواند استقلال را دربی اذیت کند، حضور چند بازیکن جوان در این تیم است که تاکنون سابقه بازی در دربی را ندارند و با جو ورزشگاه آشنا نیستند.»


بازیکن سابق استقلال در مورد وضع منصوریان روی نیمکت استقلال بعد از دربی 83 گفت: «یک باشکاه حرفه‌ای باید تا لحظه آخر از مربی‌اش حمایت کند و حمایت نکردن باشگاه از مربی تیمش باعث می‌شود تا آن مربی نتواند روی تیم تمرکز کند و همچنین بازیکنان هم از سرمربی تیم حرف شنوی ندارند. مدیریت باشگاه استقلال و هواداران این تیم باید تا لحظه آخر از منصوریان حمایت کنند و به این مربی جوان فرصت دهند تا بتواند برنامه‌هایش را در استقلال عملی کند.»


طباطبایی در خصوص پیش‌بینی نتیجه دربی افزود: «به نظر من دربی آسانی برای پرسپولیسی‌ها نخواهد بود و برخلاف تصور آنها که فکر می‌کنند آسان استقلال را شکست می‌دهند، این‌طور نیست. من فکر می کنم بازی مساوی شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته