دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1395 - 11:15
درگفت‌وگو با آنا

عبدی: شاید پرسپولیس برد جالبی به دست آورد/ استقلال به رغم بازی هجومی ، دفاع مناسبی ندارد

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس گفت:‌ پیش‌بینی دقیق دربی کار سختی است چون در جریان مسابقه اتفاقاتی می‌افتد که در شکل‌گیری نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد.
کد خبر : 117952

حسین عبدی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره دربی 83 گفت: «شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از استقلال است و روی کاغذ برنده بی‌چون و چرای مسابقه سرخ‌پوشان پایتخت هستند. البته پیش آمده تیمی که در بازی‌های پیش از دربی ضعیف‌تر عمل کرده و جایگاه پایین‌تری دارد، نتیجه بهتری را به دست آورده است. هرچند در دربی 82 پرسپولیس عکس این موضوع را با پیروزی 4 بر 2 خود ثابت کرد.»


وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دربی عنوان کرد: «پیش‌بینی دقیق مسابقه کار سختی است چون در جریان مسابقه اتفاقاتی می‌افتد که در شکل‌گیری نتیجه نهایی تاثیر بسزایی دارد. من تنها می‌توانم این نکته را بیان کنم که پرسپولیس برنده می‌شود و احتمال دارد که نتیجه جالبی به سود پرسپولیس به‌دست آید.»


کاپیتان سابق تیم پرسپولیس در مورد اینکه چه دلایلی دارد که پرسپولیس را برنده می‌داند؟ بیان داشت: «پرسپولیس فصل گذشته بازی به بازی بهتر شد و تا یک‌قدمی قهرمانی هم پیش رفت. تیم این فصل اسکلت اصلی خود را حفظ کرد و به خوبی نقاط ضعف خود را پوشش داد. پرسپولیس از همان هفته اول هم نتایج خوب خود را شروع کرد و با شایستگی در صدرجدول ایستاده است. اینکه تیم پرسپولیس در پنج بازی اول خود تنها یک گل خورده نشان می‌دهد که این تیم به خوبی اصول دفاعی را رعایت کرده است و به نظرم می‌تواند با برتری‌هایی که دارد، در این بازی برنده شود.»


او افزود: «در طرف مقابل، استقلال به رغم بازی هجومی که انجام می‌دهد، ساختار دفاعی مناسبی ندارد و تا اینجا هفت گل خورده که اصلا آمار جالبی نیست. به نظرم مشکلاتی که استقلال در خط دفاعی دارد به پرسپولیس کمک می‌کند تا در این بازی برنده شود. البته احتمال آن وجود دارد که سرمربی استقلال تیمش را با شیوه‌ای کاملا دفاعی به زمین بفرستد تا نتیجه بهتری را برای تیمش رقم بزند.»


عبدی درباره تیم «ب» پرسپولیس و اینکه گفته بود، پرسپولیس روزی آرزوی این بازیکنان را خواهد خورد، تصریح کرد: «ما بازیکنان بسیار خوبی در تیم «ب» داریم که می‌توانند کمک خوبی به تیم اصلی پرسپولیس بکنند. بالاخره باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس نباید در نقل‌وانتقالات فقط به دنبال جذب بازیکنان خود از دیگر بازیکنان باشد و می‌تواند از سرمایه‌های خود استنفاده کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته