دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

« ژاندارک در آتش» به اجراهای پایانی نزدیک می‌شود

نمایش « ژاندارک در آتش» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی مهسا گنجی به اجراهای پایانی در تماشاخانه استاد مشایخی نزدیک می‌شود.
کد خبر : 117919

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایش «ژاندارک در آتش» نوشته محمد رحمانیان به کارگردانی مهسا گنجی که از 9 شهریورماه هر روز ساعت 19 در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه رفته، اجرایش 25 شهریورماه به پایان می‌رسد.


ژاندارک زن انقلاب فرانسه است که در لباس مردانه برای دفاع از کشورش به جنگ می‌رود. نداهایی به ژاندارک می‌رسیده که او را از آینده مطلع می‌کرد. او این نداها را به گوش مردم می‌رساند. اما همه او را دیوانه و جادوگر خطاب می کنند. ژاندارک درنهایت به دار آویخته و در آتش سوزانده می‌شود.


در این نمایش مهسا گنجی و طناز اسماعیلی ایفای نقش می‌کنند. همچنین مهسا گنجی تهیه‌کننده، محمدهادی تدین صدوقی، طناز اسماعیلی و دیبا آرمان دستیاران کارگردان، محمدرضا شکوری سرپرست گروه، پوریا یگانه و حمید دائمی موسیقی، دیبا آرمان، پویا سامیارفر و مصطفی ساریخانی عکاس و فیلمبردار، حمیده احدی یار طراح صحنه و لباس، مهدی حقگو طراح گریم، منصوره مدنیان گرافیک و احمد محمدزاده روابط عمومی و تبلیغات این نمایش را برعهده دارند.


نمایش «ژاندارک در آتش» تا 25 شهریورماه هر روز ساعت 19 در تماشاخانه استاد انتظامی واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال غرب چهارراه ولیعصر، جنب داروخانه، پلاک ۱۴۷۸ روی صحنه می‌رود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته