دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 فروردين 1394 - 12:57
مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

بازگرداندن تحریم برخی شرکت‌های کشتیرانی ایران تنها یک تصمیم سیاسی از سوی اتحادیه اروپاست

مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا مبنی بر بازگرداندن تحریم‌های مربوط به بانک تجارت و 32 شرکت کشتیرانی ایرانی،گفت: این اقدام اتحادیه اروپا تنها یک تصمیم سیاسی است و در واقع آنها می خواهند خود را در موضع قدرت نشان دهند.
کد خبر : 11785

محمد حسین داجمر در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا،با غیر معقول دانستن اقدام اخیر اتحادیه اروپا گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران می تواند با دادگاهی کردن و شکایت از این اقدام اتحادیه اروپا ،پروسه حقوقی لغو آن را دنبال کند،ولی با توجه به تفاهم سیاسی صورت گرفته منتظر می مانیم تا سیاسیون در مورد این مسئله اقدام کنند.


وی افزود: در حال حاضر هیچ تحریمی در مورد کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، لغو نشده و قرار است بر اساس مفاد بیانیه تفاهم سیاسی لوزان،سه ماه دیگر و همزمان با توافق هسته‌ای ایران با گروه 5+1 کلیه تحریم‌ها از جمله تحریم کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز برداشته شود.


به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا به نقل از رویترز،اتحادیه اروپا تحریم‌های مربوط به بانک تجارت و 32 شرکت کشتیرانی ایرانی را پس از بررسی در یکی از دادگاه‌های این اتحادیه باز گرداند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب