دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1395 - 13:24

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش: اندیشه‎های دفاعی رهبر انقلاب را باید سر منشأ برنامه‌های خود قرار دهیم

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در مراسم دومین گردهمایی مسئولان کانون‌های تفکر نیروی زمینی ارتش گفت: اندیشه و تعهد هدیه بزرگ الهی است .
کد خبر : 117768

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از نزاجا، امیر سرتیپ دوم محمد فهمیده در مراسم دومین گردهمایی مسئولان کانون‌های تفکر نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: از این که این مراسم با حضور اندیشمندان و فرهیختگان نیروی زمینی ارتش در روز با برکت عرفه برگزار شده است بسیار جای خرسندی دارد و باید گفت اندیشه و تعهد هدیه بزرگ الهی است که شامل انسان‌ها می‌شود و ما باید از این نعمت الهی استفاده شایسته را ببریم.


معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: اگر بخواهیم یک منبع و شاخص را درباره تفکر و تعقل بیابیم اندیشه‌های ناب مقام معظم رهبری(حفظه الله) برترین آن منابع خواهد بود. در اندیشه‌های دفاعی معظم له پیام‌ها و کلید واژه‌های بسیار زیبایی وجود دارد که ما باید در اتاق‌های فکر این شاخص‌ها را سر منشأ برنامه‌های خود قرار داده تا به اهداف ترسیمی برسیم.


فهمیده درباره علم محوری در ارتش گفت: اتاق‌های کانون فکر محلی است برای افکار جدید و ما باید از پتانسیل‌های کارکنان پایور و وظیفه در راه تقویت ارتش علمی تلاش کنیم و یک ارتش علم محور بسازیم که با توجه به شرایط منطقه و تهدیدات استکبار جهانی بتوانیم در مقابل هجمه وسیعی از تهدیدات دشمنان همانند سال‌های دفاع مقدس ایستادگی کنیم.


وی درباره نیروی انسانی چندین مهارته بسیار تاکید کرد و گفت: از نیروهای انسانی کارآمد و چند مهارته در تمامی اتاق‌های فکر باید استفاده کرد و ماموریت‌های ویژه را باید به جای تعداد کثیری از کارکنان نیروی انسانی با تعداد کمتر ولی با کیفیت بسیار بالاتر انجام دهیم و همچنین کار تیمی را بیشتر کنیم و از تمام توان و انرژی در جهت پیشبرد اهداف علمی نیروی زمینی ارتش گام برداریم.


انتهای پیام/

برچسب ها: اتاق فکر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته